Venteikon i Explorer
Fra : H. Packard

Dato : 06-09-01 11:47

Hvordan ændre jeg browsertegnet i min Explorer? Når jeg surfer, så er
det et ventende Tele Danmark logo jeg har oppe i højre hjørne, og ikke
det normale Explorer "e" ikon.

Anyone?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-09-01 13:03

Thu, 06 Sep 2001 12:47:08 +0200, skrev H. Packard
<do.not@reply.com>:

>Hvordan ændre jeg browsertegnet i min Explorer? Når jeg surfer, så er
>det et ventende Tele Danmark logo jeg har oppe i højre hjørne, og ikke
>det normale Explorer "e" ikon.

Gå ind i din IE-mappe, der er vidst to billeder i *.bmp og find
billederne og slet dem.

Genstart og du har IEs standardbilleder.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : H. Packard

Dato : 07-09-01 14:36

Det prøver jeg. Mange tak.

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 08-09-01 10:38

"Knud Gert Ellentoft" skrev ...

> Gå ind i din IE-mappe, der er vidst to billeder i *.bmp
> og find billederne og slet dem.
>
> Genstart og du har IEs standardbilleder.

Det må jo på den anden side betyde, at man kan lægge sine egne
bmp'er ind?
Hvad skal de hedde, hvad er højde x bredde, hvor mange farver?

--
Venligst
Michael Kjærgård

Fra : Madsen

Dato : 08-09-01 12:45

"Michael Kjærgård" <michael.kjaergaard@image.dk> skrev:

> Det må jo på den anden side betyde, at man kan lægge sine egne
> bmp'er ind?
> Hvad skal de hedde, hvad er højde x bredde, hvor mange farver?

Prøv evt. denne side:
<http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/1115/your-ie.htm>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 09-09-01 00:53

"Madsen" skrev ...

> Prøv evt. denne side:
> <http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/1115/your-ie.htm>

Mjoe... egentlig havde jeg forestillet mig, at det var noget mere
enkelt, eftersom det jo tilsyneladende er ganske ukompliceret at
gendanne default'en. Men tak alligevel.

--
Venligst
Michael Kjærgård