Er det bare mig, eller ligner...
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-09-01 11:30

Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at tænke over
skuespillere, der ligner hinanden.

To forslag:
Gabriel Byrne og Søren Spanning. På nogle billeder ligner de hinanden SÅ
meget.
Jeremy Irons og Niels Anders Thorn (ham fra bl.a. Juletestamentet).
Igen - på nogle billeder er de SÅ ens!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Christian Muus

Dato : 06-09-01 12:13

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n7j83$p9a$1@sunsite.dk...
> Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at tænke over
> skuespillere, der ligner hinanden.

Helena Christensen og Stine Stengade?

Emilio Estevez ligner en ung Martin Sheen

Christian

Fra : Mogens

Dato : 06-09-01 12:42

On Thu, 6 Sep 2001 13:12:34 +0200, "Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk>
wrote:

>Emilio Estevez ligner en ung Martin Sheen

Ja det kan vel ikke chokere nogen. De er jo far og søn.

Fra : Thïngmand

Dato : 06-09-01 13:24

> Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at tænke over
> skuespillere, der ligner hinanden.

Der er en jeg tit har tænkt over: I Terminator 2, hvor de kommer ned i
P-kælderen (på psyko-hjemmet) der er en betjent der kommer kørende, hvor
Arnold hiver ham ud af bilen...

Den betjent ligner IMHO Kurt Ravn på en prik!

Se selv efter...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-01 13:30

> [...]
> meget.
> Jeremy Irons og Niels Anders Thorn (ham fra bl.a. Juletestamentet).

Et forslag:

Uffe Ellemand-Jensen og Johnny Reimar er som snydt ud af næsen
på hinanden

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-09-01 13:47

Mark Thomas Gazel skrev:

> Uffe Ellemand-Jensen og Johnny Reimar er som snydt ud
> af næsen på hinanden

Men det er jo kun Uffe, der er skuespiller af dem!

Fra : Casper

Dato : 06-09-01 14:06

On Thu, 6 Sep 2001 14:46:36 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote:

>Men det er jo kun Uffe, der er skuespiller af dem!

HOV!! Det var ikke pænt sagt... Uffe er go' nok...

Casper

Fra : LazyA

Dato : 06-09-01 16:46

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote

> Men det er jo kun Uffe, der er skuespiller af dem!

*G* Så sandt, så sandt !

mvh

Anders

Fra : kunuk

Dato : 08-09-01 13:39

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv så lige at sammenlign med Sadam Hussein

Fra : Mads Pedersen

Dato : 08-09-01 18:12

"kunuk" <kunukiteq@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv så lige at sammenlign med Sadam Hussein

Eller "min" tyrkiske grønthandler....

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 06-09-01 18:20

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> meget.
> Jeremy Irons og Niels Anders Thorn (ham fra bl.a. Juletestamentet).

Tom Sizemore og Kim Bodnia. Både udseende og kropsbygning/størrelse
Prøv at checke det ud her:
http://us.imdb.com/Name?Sizemore,+Tom
http://us.imdb.com/Name?Bodnia,+Kim

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
http://www.eskejensen.dk/rene

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm.
Nye billeder d. 16/5-01:
http://www.eskejensen.dk/rene/marielouise

Fra : N/A

Dato : 08-09-01 16:35

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-09-01 16:35

> Personligt har jeg altid syntes, at Tom Sizemore og Michael Madsen var som
> snydt ud hornet på hinanden.

He!... sjovt du siger det... jeg ved ikke om de ligner hinanden men i min
underbevidsthed er de 2 personer som en for mig, jeg kan ikke forklare
det!... hvergang jeg ser tom sizemore tænker jeg "nå er michael madsen med i
den?.." selvom jeg er udmærket klar over hvem de er

sniper_Nolight (der nok burde ha valgt anonym med sådan et indlæg)

Fra : Casio

Dato : 06-09-01 21:45

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse news:9n7j83$p9a$1@sunsite.dk...

| Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at tænke over
| skuespillere, der ligner hinanden.

Sam Neill (fra Jurassic Park filmene) og Harrison Ford.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-01 22:16

> Sam Neill (fra Jurassic Park filmene) og Harrison Ford.

Brion James og ... nå nej.

Ron Perlman og ... damn!

Jeg giver fortabt.

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-09-01 23:39

"Casio" <kena@mail.dk> skrev:

>Sam Neill (fra Jurassic Park filmene) og Harrison Ford.

What?! Er du på svampe?
Niels Søndergaard

Fra : Mads Pedersen

Dato : 07-09-01 15:05

> [...]

Okay, han er godt nok ikke skuespiller, men alligevel : Henrik Hall fra
danske Love Shop ligner Harvey Keitel

Mvh Mads

Fra : 2beis2pc

Dato : 06-09-01 22:40

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote :

>Inspireret af tr?den om Tim Burton kunne det v?re sk?gt at t?nke over
>skuespillere, der ligner hinanden.

Michael Jackson og den ene chimpanse fra Abernes Planet

Fra : Kasper

Dato : 07-09-01 23:06

On Thu, 6 Sep 2001 12:30:08 +0200, Peter Bjerre Rosa ("Peter Bjerre
Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>) wrote:

>Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at tænke over
>skuespillere, der ligner hinanden.

Harrison Ford med fuldskæg og Steve Martin med fuldskæg.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Fenris

Dato : 11-09-01 13:11

Der var en ung skuespillerinde i den gamle danske film på DR i aftes
der lignede Tori Spelling helt utroligt...

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-09-01 16:40

Peter Bjerre Rosa skrev:
> Inspireret af tråden om Tim Burton kunne det være skægt at
> tænke over skuespillere, der ligner hinanden.

Jeg ved ikke, om de ligefrem ligner hinanden, men i starten forvekslede
jeg tit Chris Rock og Chris Tucker.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 08-09-01 17:38

On Sat, 8 Sep 2001 17:39:42 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote:

>Jeg ved ikke, om de ligefrem ligner hinanden, men i starten forvekslede
>jeg tit Chris Rock og Chris Tucker.

Det er ellers ikke svært. Den ene er morsom, det er den anden ikke.

Tom

--
Over himself, over his own body and mind, the
individual is sovereign - John Stuart Mill