Problem
Fra : Ricki Susic

Dato : 06-09-01 10:59

Jeg har lavet en film, hvor der først bliver vist en scene til enden,
derefter skal man via en knap kunne vælge imellem 4-5 andre scener. I denne
forbindelse har jeg lavet en action der stopper filmen ved sidste frame i
første scene. Problemet er at når jeg trykker på min "test"knap der skulle
afspille scene 2, så starter scene 1 forfra.
Det lader til at jeg ikke kan assigne automatisk stop action til knappen.
Den sætter selv on onMouse event ind, så derfor har jeg lagt stop functionen
ind på et vilkårligt spor i filmen. Hvad skal jeg gøre??? Nogle gode ideer?

Hilsen Ricki

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 06-09-01 18:47

"Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message

> [...]
> ind på et vilkårligt spor i filmen. Hvad skal jeg gøre??? Nogle gode ideer?

Den action som stopper scene 1 skal ligge som en frame action i sidste
frame af scene 1.
Gør den det? Og hvor ligger din button i forhold til scenen ?

Jesper Stevnhoved
www.jspr.dk
/

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.157.6]

Fra : Ricki Susic

Dato : 07-09-01 06:48

Hej,
Jeg har fundet ud af hvad der var galt. På en eller anden måde så virkede
min button ikke. Det var først da jeg skiftede billedet ud med et andet at
det så funkede. Don't ask why.
Kan man ikke benytte layers når man laver en button?
Ricki

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 08-09-01 15:54

> Kan man ikke benytte layers når man laver en button?

Hvad mener du ?
forklar nærmere ..

Jesper Stevnhoved
www.jspr.dk

/

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.157.6]

Fra : Michael Peo

Dato : 10-09-01 08:40

Jo, det kan man godt.
De ligger hvor de plejer.. til venstre for tidslinien, som
selvfølgelig ser en lille smule anderledes ud fordi der er tale
om en knap.
Du kan tilføje og fjerne lag efter behag.

/peo
www.bandage.dk

:
: "Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> skrev i en meddelelse
[...]
[...]