Excel 2000 cellehøjde i mm ?
Fra : Niels G.

Dato : 06-09-01 09:47

Hejsa,
Er det muligt at angive cellehøjde/bredde som mm. og ikke som punkter ?
Grunden til jeg ønsker det, er at det vil være lidt nemmere at styre
udskriften..

--
Mvh./Regards
Niels G.

Fra : pre

Dato : 06-09-01 18:27

Se i Formater Celler, hvor samtlige muligheder findes på de 6 faner.
pre

Fra : Niels G.

Dato : 07-09-01 07:15

Ja, men det er så vidt jeg kan se, kun indholdet i cellerne der kan justeres
her,ikke bredde/højde. Det kan tilsyneladende heller ikke lade sig gøre,
ikke uden noget "fikumdik" i hvertfald !

--
Mvh./Regards
Niels G.

Fra : pre

Dato : 07-09-01 18:25

Netop. Excel omregner utrolig mange ting men netop ikke Punkter. Funktionen
cm to Points eksisterer i VBA men jeg mener, ærligt talt, at det er
meningsløst at bruge tid på det.