købes billigt
Fra : 3066

Dato : 06-09-01 08:48

Norskskovkat han ej kast. til rimlig penge.
mvh. j.andersen

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-09-01 15:59

j.andersen skrev

Norskskovkat han ej kast. til rimlig penge
-----------------------------------
nu har jeg slet ikke norske skovkatte, så jeg skulle måske
slet ikke blande mig, MEN, jeg gør det alligevel.
Hvorfor vil du have en "ikke-kastreret" hankat, det
kan umuligt være fordi du simpelthen ikke kan leve
uden "stanken" af hankatte-urin, så jeg går ud fra at
du vil avle på ham, hvis det er det du vil, må du s'gu også betale det det
koster, intakte katte ER dyrere end
kastrater. Jeg vil overhovedet ikke komme ind på
stamtavler, ansvarligt opdræt o.s.v.

hilsen
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Birgitte

Dato : 06-09-01 23:04

Hej Marianne

Jeg kan kun holde med dig i din mening.
Jeg opdrætter Norsk Skovkat, men alle solgte fertile NFO katte er avlskatte
og koster 4000,-
Kælekatte skal være neutralisert inden 10 måneder og er påstemblet
AVLSFORBUD på stamtavlen, og kun jeg kan åbne op for stamtavlen pris...kr.
3000,- incl neutralisering når den tid kommer.
" Så kære J. Andersen, du skal nok lede længe efter en fertil hankat til
billige penge."
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk