Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Agfa Cl 30
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 05-09-01 21:05

Hej

Jeg har et Digital Agfa CL 30 jeg kan ikke få det til at virke under
windows ME bruger USB-port men få hele tiden beskeden KAN IKKE FINDE
CAMERA nogen der ved hvor man kan finde driver/software så jeg kan få
det til at virke under windows ME ??????? HJÆLP

Venlig Hilsen bjarne@thjalfe.dk

Fra : KH.

Dato : 06-09-01 11:34

"Bjarne Kristensen" <bjarne@thjalfe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CAMERA nogen der ved hvor man kan finde driver/software så jeg kan få
> det til at virke under windows ME ??????? HJÆLP

Hej Bjarne..

Jeg ville umiddelbart tro, at du vil kunne finde driversoftware på Agfa´s
egen homepage..
Vil da lige undersøge det og vende tilbage, hvis jeg støder på det..
Eller tal med din foto-mand/dame, han burde kunne fortælle dig, hvor du kan
hente updated software..

Mvh. Klaus.

--
http://www.sitecenter.dk/stockbroker/scrapbog

Fra : KH.

Dato : 06-09-01 11:40

> [...]
> CAMERA nogen der ved hvor man kan finde driver/software så jeg kan få
> det til at virke under windows ME ??????? HJÆLP

Jeg har fundet en homepage, som måske ville kunne intressere dig.
http://support.agfa.com/swPubDTP/swPubDTP2.html dette er linket til din
driver...

http://www.agfanews.com/product.lasso?language=dk&id=154 og dette er lidt
news om dit kamera..

Med venlig hilsen Klaus.

--
http://www.sitecenter.dk/stockbroker/scrapbog

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 06-09-01 12:32

On Thu, 6 Sep 2001 12:39:32 +0200, "KH." <Miller@lite.dk> wrote:

> [...]
>>

>Hej Bjarne..
>
>Jeg har fundet en homepage, som måske ville kunne intressere dig.

Den side kender jeg godt, men jeg har photoWise 1.7.1 liggende på en
cd'er og har også prøvet at downloade photowise 1.7.1 fra Agfa's
webside men det virker stadigvæk KUN under windows98

>http://www.agfanews.com/product.lasso?language=dk&id=154 og dette er lidt
>news om dit kamera..

Jo jeg så det godt, men jeg bruger ikke AC-strømforsygning.

>Med venlig hilsen Klaus.

Såeee søger stadig HJÆLP til overstående problem.

Takker iøvrigt for din (Klaus) interesse for mit problem.

Venlig Hilsen Bjarne

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 06-09-01 12:55

>Den side kender jeg godt, men jeg har photoWise 1.7.1 liggende på en
>cd'er og har også prøvet at downloade photowise 1.7.1 fra Agfa's
>webside men det virker stadigvæk KUN under windows98
Hvorfor skriver du ikke til Agfa i Danmark?

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 06-09-01 14:35

On Thu, 6 Sep 2001 13:55:26 +0200, Jytte Kvitle
<Jytte.Kvitle@su.hio.no> wrote:

>Hvorfor skriver du ikke til Agfa i Danmark?

Har jeg gjort, men de henviser også til deres web-side og photowise
1.7.1 og gider tilsyneladende ikke svare på om der findes driver til
windows ME, har lige igen sendt en mail til dem og venter nu på svar