OPSLAG - Fangstrapport.dk - Augustvindere ~
Fra : Lars Aagaard

Dato : 05-09-01 20:17

Så har vi kåret August måneds vindere på Fangstrapport.dk

Kig ind og se dem, og meget andet på: http://www.fangstrapport.dk

Der er nu tilmeldt 692 brugere
som har indtastet 1729 rapporter
med tilsammen 4965 fangster

Med venlig hilsen

Lars Aagaard
Fangstrapport.dk

Fra : Henric

Dato : 06-09-01 00:12

Hej Lars.
Jag har mailat er om utebliven premie i form av en spole med lina.
Dålig stil att ni inte svarar på mina mail och skickar de premier ni
utlovar.
Mvh Henric

Fra : Lars Aagaard

Dato : 06-09-01 17:07

Hej Henric

Jeg beklager mange gange at du ikke har modtaget din line
Jeg har ikke modtaget en mail fra fra dig, måske er den sendt
til min "medsammensvorende" på Fangstrapport.dk, som for
tiden er på fisketur udenlands.

Jeg har desværre ikke noget med forsendelse af præmier at gøre,
MEN jeg lover at ta' fat i ham, så snart han er hjemme !!!

Jeg ser dog ikke dit navn blandt de 20 første i Juli måned???

Venlig hilsen
Lars Aagaard

20 Første rapporter med billede og beretning Juli måned:

1 Renè Abrahamsen 1-7-2001 12:28:34
2 Jørgen Sørensen 2-7-2001 10:44:35
3 Jan Pedersen 2-7-2001 17:18:07
4 Lisa B. Bergedorf 3-7-2001 20:58:58
5 rikard jensen 4-7-2001 11:33:29
6 Finn Ole Hansen 5-7-2001 18:34:31
7 Kim Jensen 6-7-2001 10:24:03
8 Mogens Lauridsen 6-7-2001 16:43:58
9 Mogens 8-7-2001 11:07:01
10 Bente Lauridsen 8-7-2001 13:57:40
11 Kent Ronny Hellebekken 8-7-2001 16:19:40
12 Henrik Erichsen 8-7-2001 21:54:19
13 Brian Ørum Egestuben 8-7-2001 22:40:01
14 Christian Sørensen 9-7-2001 00:30:31
15 Christian Romanius Jakobsen 9-7-2001 14:08:54
16 Henrik Jacobsen 11-7-2001 14:48:09
17 Arkadiusz Laskowski 11-7-2001 15:08:32
18 Christian B. Andersen 11-7-2001 15:50:49
19 Mikael Knop 11-7-2001 16:15:58
20 Johnny Norre 12-7-2001 03:19:47

Fra : Henric

Dato : 06-09-01 23:08

Hej igen.
Jag har rapporterat 3 fångster, 1/5, 1/6 samt 3/8.
"Juli månads premie" syftar kanske (i Pers brev nedan) till den lilla båge
som rapporterades in 1/6...?
Jag fick följande brev från din kollega varpå jag såg över namn och adress:

Hej Johan och Henric
For at kunne få tilsendt denne Julimåneds præmie fra fangstrapport. dk er
det VIGTIGT at ALLE adresse-oplysninger er indtastet fuldt ud og korrekt!
Check jeres personlige oplysninger på fangstrapport.dk få dem venligst
udfyldt korrekt.
Venlig hilsen
Per Gylling

Fra : Simon.......

Dato : 14-09-01 12:22

> Så har vi kåret August måneds vindere på Fangstrapport.dk
- ja, og jeg er en af dem :)
-Simon

Fra : Simon.......

Dato : 14-09-01 17:53

hvornår bliver august vindernes præmier sendt ud ?
og hvornår bliver de spoler line folk vinder sedt ud ?
- først måneden efter eller ?

tak
-Simon

Fra : Henrik

Dato : 14-09-01 19:07

On Fri, 14 Sep 2001 18:53:17 +0200, "Simon......." <guden@iname.com>
wrote:

>hvornår bliver august vindernes præmier sendt ud ?
>og hvornår bliver de spoler line folk vinder sedt ud ?
>- først måneden efter eller ?
>
>tak
>-Simon

Hvorfor spørger du ikke de rette! og i det rette forum!!

Fra : Simon.......

Dato : 14-09-01 19:30

hvorfor blander du dig ? har du ikke andet at lave, eller sidder du bare på
en eller anden skide 28.8 forbindelse og bruger flere minutter på at
downloade headers ??

pade

Simon