Klodset mælkemand
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-01 19:37

Er der nogen som kender en engelsk film som stort set kun handler om en
klodset mælkemand. Han kommer galt afsted med alting, både mælkebilen,
mælkeflaskerne og sig selv, når han bringer mælk ud til kunderne. Filmen
er som antydet overordenligt humorristisk og man ligger flad af grin hele
tiden og kan knapt trække vejret. Det er en gammel engelsk film som vist nok
har været vist i Tv3. Tror nok at mælkeudbringeren hed Norman. Er der nogen
som kan fortælle hvad den hedder ?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-09-01 19:54

On Wed, 5 Sep 2001 20:36:32 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Er der nogen som kender en engelsk film som stort set kun handler om en
>klodset mælkemand.

En søgning efter passende keywords på Internet Movie DataBase
(www.imdb.com) giver en række forslag:

http://us.imdb.com/List?tv=on&&keywords=milk
http://us.imdb.com/List?tv=on&&keywords=milkman
http://us.imdb.com/List?tv=on&&keywords=milkmen

Jeg ved ikke om det hjælper, men det er da lidt at starte med.

--
- Peter Brodersen

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 05-09-01 20:20

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
nok
> har været vist i Tv3. Tror nok at mælkeudbringeren hed Norman. Er der

Du tænker sikkert på "The Early Bird" med den engelske klovn og
slapstick-komiker, Norman Wisdom, Åge.

Norman Wisdom er bl.a. kendt for at have sagt: "Jeg har aldrig kunnet
fortælle en vittighed. Jeg har altid syntes, at det var nemmere bare at
falde omkuld." Han er med andre ord lige noget for dig...

http://us.imdb.com/Title?0059143

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-01 04:40

Lasse Rimmer <lasse@evilpandaMENIKKEDETHER.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n5u5h$1r0q$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> fortælle en vittighed. Jeg har altid syntes, at det var nemmere bare at
> falde omkuld." Han er med andre ord lige noget for dig...

Til Lasse

Det kunne ikke være sagt mere rigtigt Lasse. Du kan læse mine tanker.
Du skal have mange tak for hjælpen. Det ser ud til at det er den rigtige
film.

Hilsen Åge