Visio2000 kodegenerering
Fra : Thomas Sejr Jensen

Dato : 05-09-01 19:25

Hej!

Er der nogen som har haft succes med at generere Java-kode udfra et
klasse-diagram tegnet i Visio 2000 vha. kodegenererings funktionen. Jeg får
fejl hvis der er String attributter i en klasse.
På forhånd tak for hjælpen.

Thomas Sejr Jensen
Thomassj@worldonline.dk
www.worldonline.dk/~thomassj

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 06-09-01 15:53

Jeg kender nu ikke Visio 2000, men i Java findes der jo ikke en String type,
som fx en int. En streng i Java er jo en klasse i sig selv. Du er nok nød til
at lave klasser til de attributer som er strenge.

Hilsen Thorkild Sørensen.

p.s Har ingen anelse om det virker, men det er da en mulighed.

Thomas Sejr Jensen skriver: