Skærme
Fijala 3554
windows 2000 driver til LG 915ft plus skær~
Fra : Lars

Dato : 05-09-01 18:33

Hej
Jeg har hentet den driver fra lgservice.com, men om den vil installere den,
næ nej!
Er der andre der har fået det til at virke? Jeg går ind og prøver at
opdatere driveren, men den kan tilsyneladende ikke få noget ud af den .inf
fil jeg har hentet og bruger i stedet standard plug & play skærmdriveren i
windows...

Foresten er LG skærmen enormt fed, der skulle bare 3 ombytninger til før jeg
var tilfreds (læs tidligere tråd "Drivere til LG 915FT plus"). Det var
skærmbilledet, der buede noget så grusomt i bunden og i toppen og lige netop
på det punkt kan menuindstillingerne ikke hjælpe (surt show, men nu virker
det).

på forhånd tak

lars