Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til Canon G1
Fra : Bent Fer

Dato : 05-09-01 18:09

Hej jeg overvejer at købe flash til mit Canon G1 , spørgsmåler er : skal man
købe Speedlite 380 EX eller 420 EX . Eller findes der en uorginal der kan
bruges istedet

MVH Bent

Fra : Bakke

Dato : 07-09-01 06:55

> [...]
man
> købe Speedlite 380 EX eller 420 EX . Eller findes der en uorginal der kan

Så vidt jeg har kunnet opspore findes der ikke alternative mærker, der er
dedikeret til G 1.
Jeg vil anbefale 420 EX, som jeg selv bruger med meget fint resultat.
(2.195,- hos Kamerahuset - det er den billigste pris jeg har fundet )

MVH
Bo

Fra : Bent Fer

Dato : 07-09-01 15:24

Hej

Har bestil 420 EX hos ITbutikken , tak for svaret

Hilsen Bent