12Move
Fra : \"Jensen\"

Dato : 05-09-01 15:30

En bekendt har installeret IE fra 12Move for at prøve dem og samtidig
opgradere til IE 5.0. Hver gang han ville på nettet startede både OE og
IE op med at ville tilslutte sig 12Move. Det var ikke muligt at koble OE
eller IE til uden at der ville ringes op til 12Move. Han kunne godt
ringe til hans normale forbindelse til CeyberCity ved at klikke på
forbindelsen i Modem& Netværksforbindelser, men han kunne ikke få OE
eller IE til at starte uden den ville koble op til 12Move.
Af anden grund trængte Win 98 til en reinstalering så det gjorde jeg for
ham, altså bare lagde den oven på den gamle Win 98. Det var samme
resultat med opkoblingen. Så prøvede jeg at installere IE 5.5 fordi jeg
så regnede med at henvisningerne til 12Move var væk, men nej. Hver gang
vi prøver at åbne OE eller IE vil guiden kople op til 12Move og hverken
OE eller IE åbner. Hele skærmen bliver fyldt med guiden til opkobling
til 12Move. Den kan faktisk ikke lukkes uden at bruge Ctrl-Alt-Del.og
vælge luk programmet.
Er er nogen der har oplevet noget lignende og ved hvordan man løser det
uden den berømte format c: ?

Pico

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 05-09-01 22:12

"Jensen", du skrev:

> Er er nogen der har oplevet noget lignende og ved hvordan man
> løser det uden den berømte format c: ?

Lad den ringe op en gang til 12move, og bagefter sætter du
Cybercity som standard forbindelsen.
--
Henrik

Fra : \"Jensen\"

Dato : 06-09-01 20:05

"Henrik K Hansen" <thlebc001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
eader@minserver.myftp.org...

> Lad den ringe op en gang til 12move, og bagefter sætter du
> Cybercity som standard forbindelsen.
> --
Det har vi prøvet, den fik lov at tilmelde sig og det hele. Hjalp ikke
en dyt. Der er ganske simpelt ikke nogen forbindelse i mappen modem og
nætværksforbindelser udover CyberCity.
Hvergang vi prøver at åbne OE eller IE vil den bare ringe til 12Move og
billedet fylder hele skærmen. Det eneste vi kan gøre er at annullere og
så få skærmbilledet til 12Move væk ved Ctrl+Alt+del og vælge luk
program.
Andre ideer ?
Pico