Et par hurtig dumme...
Fra : B&P

Dato : 05-09-01 15:09

Da min kæreste har Nokia og jeg nok køber den
nye Ericsson T29 eller måske T39, så har jeg lige et par
dumme spørgsmål...

Hvordan er det nu lige med disse billedbeskeder.
Er Nokia og de nye Ericsson da kompatible?

Og denne chat funktion som de nye Ericsson også har,
virker det med Nokia telefonerne også ?
Og koster det i øvrigt penge?

På forhånd tak.

Per.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 15:07

B&P skrev:

>Hvordan er det nu lige med disse billedbeskeder.
>Er Nokia og de nye Ericsson da kompatible?

Ericsson bruger EMS, Nokia bruger deres eget system. Man kan vistnok
gå fra den ene til den anden, men ikke omvendt. Husker ikke hvilken
vej.

>Og denne chat funktion som de nye Ericsson også har,
>virker det med Nokia telefonerne også ?

Vidste ikke Ericsson havde lavet sådan en funktion også, men
forhåbentlig har de været så smarte at de bruger samme system - begge
dele sendes jo nok over SMS.

>Og koster det i øvrigt penge?

DET tror jeg kun kan regne med. På en eller anden måde skal der jo
sendes data afsted. Det foregår sikkert som SMS - så det kan godt
blive halvdyrt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 05-09-01 15:28

> Ericsson bruger EMS, Nokia bruger deres eget system. Man kan vistnok
> gå fra den ene til den anden, men ikke omvendt. Husker ikke hvilken
> vej.

Fra Nokia til Erricson...
Erricson vil godt tage imod nokias beskeder men ikke omvendt da ericsson
bruger EMS til at SENDE med......