Hjem søges i Fredensborg området
Fra : E.D

Dato : 05-09-01 15:12

Meget flot gråstribet ca.3 1/2 mdr gammel hun killing søger et godt og
kærligt hjem.
Hun er tilløbet og jeg nænner ikke, bare at aflevere den hos Kattens
Værn.

/ Erik

Fra : Maj-Britt

Dato : 05-09-01 19:02

Hej Erik,

Prøv evt. at poste efterlysningen i dk.marked.privat.dyr, da man helst ikke
ser annoncer her i gruppen - selvom det er "til et godt formål"

Held og lykke med at finde et super godt hjem til den lille misling

Mvh Maj-Britt

Fra : E.D

Dato : 05-09-01 20:17

"Maj-Britt" <mbrha@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
ikke

> Held og lykke med at finde et super godt hjem til den lille misling

Hej Maj-Britt
Tak for dit svar ,jeg vil prøve at poste i den NG du nævner .

/ Erik