Valg af VB version?
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 05-09-01 13:08

Hej

Hvis man som privat person skal ud og købe en visual basic version så man
kan udgive sine små hobby programmer (har indtil nu lavet den via mit
arbejdslicens og der for ikke udgivet dem) hvilken version skal jeg så have
fat i?

På edbpriser kan jeg se følgende:

Visual Basic 6.0 Standard til 976,-
Som joh er en overskuelig pris for en privat person.

MEN så kommer denne her også

Visual Basic 6.0 Pro til 5366,-
(Mange penge)

og endelig er der også en learning edition.

HLÆJP! hvilken version skal jeg vælge og hvad pokker er forskellen mellem de
3 overstående?

Jeg skal bruge min VB til at lave ActiveX dll og ocx i samt almindelig små
windows programmer med database og sådan.

MVH
Thomas

P.S På forhånd tak.

Fra : @sbjørn

Dato : 05-09-01 21:00

"Thomas Nielsen" <thomas@websup.dk> wrote in message
> [...]
> kan udgive sine små hobby programmer (har indtil nu lavet den via mit
> arbejdslicens og der for ikke udgivet dem) hvilken version skal jeg så

Hos M$ hedder den learning edition
her kan du ikke lave exe-filer kun kører dine programmer i VB's IDE
kr. 935,-
http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=134
> Som joh er en overskuelig pris for en privat person.
>
> MEN så kommer denne her også
>
> Visual Basic 6.0 Pro til 5366,-
> (Mange penge)
Det er prisen for at lave EXE-filer
kr. 5.093,-
http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=134
> og endelig er der også en learning edition.
og endelig er der også en Enterprise edition. 12.070,-
http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=134

Hvis du er studerende er der denne pro. mulighed
MS VISUALSTUDPROSTU hos computercity til kr. 899,-
Visual Studio Professional med
Visual Basic 6.0
Visual C++ 6.0
Visual J++ 6.0
Visual Inter Dev 6.0
FoxPro 6.0
MSDN Library

SE HOS M$ OM DU KAN BRUGE STUDENT LICENSE TIL NOGET
http://www.microsoft.com/danmark/license/student/

Fra : Allan R.

Dato : 07-09-01 11:03

Hvad er forskellen på Pro og Enterprise?

Fra : @sbjørn

Dato : 07-09-01 17:10

Der er flere kontroler med ent.

Fra : Allan R.

Dato : 07-09-01 18:41

Me d¡d nåt pai thåz blåt money... eye kan magix

Fra : @sbjørn

Dato : 07-09-01 21:46

Skriv lige dansk

Fra : Allan R.

Dato : 08-09-01 15:04

"@sbjørn" <asbjorn@caduceus.dk> skrev i en meddelelse
> Skriv lige dansk

okay, but I don't think it is a good idea...
jeg har enterprise... og har ikke givet så vildt mange penge for det...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-09-01 07:57

> "@sbjørn" <asbjorn@caduceus.dk> skrev i en meddelelse
>
> okay, but I don't think it is a good idea...
> jeg har enterprise... og har ikke givet så vildt mange penge for det...

Via Select?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Allan R.

Dato : 11-09-01 17:00