Tekstlink uden understregning
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-09-01 13:34

Hej NG

Jeg søger hjælp til at lavet et tekstlink i en tabel hvor der ikke kommer
understregning under teksten. Endvidere ønsker jeg selv at bestemme fraven
på teksten

På forhånd tak

Flemming Løvenhardt

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-09-01 13:49

Flemming Løvenhardt <lovenhardt@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg søger hjælp til at lavet et tekstlink i en tabel hvor der ikke kommer
> understregning under teksten. Endvidere ønsker jeg selv at bestemme fraven
> på teksten

Dette skriver du i mellem <head> </head> på dit dokument:

<!--
a:link {color : #006 ; text-decoration : none ; }
a:visited { color: #666 ; background-color: transparent ; }
a:hover { color: #066 ; background-color: transparent ; }
a:active { color: #000 ; background-color: transparent ; }
-->

Du kan ændre farverne ved at justere på tallene efter havelåge-tegnet.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-09-01 14:52

Tak for hjælpen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-09-01 15:27

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@mail.tele.dk> writes:

> Jeg søger hjælp til at lavet et tekstlink i en tabel hvor der ikke kommer
> understregning under teksten. Endvidere ønsker jeg selv at bestemme fraven
> på teksten

td a { color: #00ff00; } /* indsæt farve */
th a { color: #00ff00; }

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-09-01 15:44

Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> writes:

> [...]
^^^^^^^^^^^^^^

den overså jeg!

> td a { color: #00ff00; } /* indsæt farve */

td a { color: #00ff00;
text-decoration: none;
}

> th a { color: #00ff00; }