Telmore kr 1,20/min
Fra : Kim Bjoern

Dato : 05-09-01 13:27

Så fik de sat prisen ned i dag...

Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-01 15:17

Det var dagens rigtig gode nyhed.

Nu mangler vi bare at få sat priserne på SMS-beskeder ned også, men det
kommer sikkert til at tage lang tid - det er jo ikke så længe siden de blev
sat ned sidst.

Mvh.
Kim Larsen

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 05-09-01 17:50

Ja nu er Telmore billigere end Tiscali Mobile så mon ikke også de følger med
! Alt andet ville da være dumt !

Godt med lidt konkurrence !

Tim Pedersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-01 19:26

"Tim Frølich Pedersen" <dsl52001@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Ja nu er Telmore billigere end Tiscali Mobile så mon ikke også de følger
med
> ! Alt andet ville da være dumt !

Ne Telmore er faktisk ikke billigst....

De har da stadig ikke en pris på een krone til WAP ligesom WOL...

Fra : John K

Dato : 05-09-01 20:57

> Ne Telmore er faktisk ikke billigst....
>
> De har da stadig ikke en pris på een krone til WAP ligesom WOL...

Hvis man ikke bruger det "pjat" er de da...

Mvh

John K

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-01 21:37

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> wrote in message

> Hvis man ikke bruger det "pjat" er de da...

Pjat,,, det er sku da meget nyttigt at lige finde et telefonnummer inde på
dgs.dk istedet for at bruge en 30 kron´ til oplysningen....

Eller at tjekke en vigtig email...

Fra : John K

Dato : 05-09-01 23:44

> Pjat,,, det er sku da meget nyttigt at lige finde et telefonnummer inde på
> dgs.dk istedet for at bruge en 30 kron´ til oplysningen....
>
> Eller at tjekke en vigtig email...

De gange jeg har prøvet WAP har jeg mistet tålmodigheden fordi det enten var
for langsomt eller ikke særlig brugervenligt, og for det meste er jeg
alligevel i nærheden af en PC med Internetadgang, så for mig er det kun
"pjat" - og dermed er Telmore de billigste for mig - men for andre er der da
helt sikkert andre selskaber der er mere fordelagtige.

Mvh

John K

Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-09-01 19:17

"Kim Larsen" <kim.l@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Det var dagens rigtig gode nyhed.Ja nu mangler vi bare at få vores simkort
..
--
Hilsen
Mr-Nobody@pc.dk

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 05-09-01 20:47

Ja men hvor mange bruger Wap, selvfølelig en fordel for de få som gør. Men
ikke for alle os andre !

Tim Pedersen

Fra : John K

Dato : 05-09-01 20:58

> Det var dagens rigtig gode nyhed.Ja nu mangler vi bare at få vores simkort

Prøv at kontakte Telmore og hør om de har fået oplysningerne fra dit gamle
selskab - det er mit indtryk at det er der filmen knækker for dem... (hvis
du altså har flyttet nummer:)

Mvh

John K

Fra : Mr. Nobody

Dato : 07-09-01 10:38

">
> "Kim Larsen" <kim.l@sol.dk> skrev i en meddelelse
> .
> --
> Hilsen
> Mr-Nobody@pc.dk

Juhuuuuue så har jeg fået midt simkort,bare et opkald til Telmore og ups jeg
havde korte dagen efter.
--
Hilsen
Mr-Nobody@pc.dk