Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra "foto.opasia"
Fra : Soren Pedersen

Dato : 05-09-01 09:49

Opasia er begyndt at tilbyde digital billed fremkaldelse....Men de vil ikke
ud med HVEM der fremkalder billederne for dem....."Det er ikke offentlig
hvem der fremkalder billederne"...
Er der nogen her som ved hvem der forestår fremkaldelsen, eller som har
benyttet deres service og som vil berette om resultat, leveringstider etc. ?

Mvh
Søren

Fra : Karsten Heitmann

Dato : 05-09-01 22:25

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote in message

> [...]
> benyttet deres service og som vil berette om resultat, leveringstider etc. ?

Jeg har benyttet dem een gang. Forbavsende hurtigt, og forbavsende god
kvalitet,
og man skal virkelig være nørd for at kunne se forskel på de billeder og
dem
man får fra en fotohandler.

Mine billeder kom tilbage på Kodak photo deluxe papir i 10 x 15 som
bestilt,
og inden for 4 dage. Hvem der laver det for dem aner jeg dog ikke.

mvh
Karsten

--
Posted from cpe.atm0-0-0-127191.boanxx1.customer.tele.dk [193.89.254.158]

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 06-09-01 10:21

> [...]

> ikke ud med HVEM der fremkalder billederne for dem....."Det er ikke
> offentlig hvem der fremkalder billederne"...

Det er jo en fin kundepolitik at have, men så er det jo godt at
reklamationer skal sendes direkte til laboratoriet

Se nederst på -> http://foto.opasia.dk/hjaelp/faq7

Og på den adresse ligger ifølge TDC's egen De Gule Sider:
A-Photo A/S Tlf 35 36 22 54 Struenseegade 9, 1 tv 2200 København N

http://www.a-photo.dk/

--
Hilsen
Kenneth

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 06-09-01 21:07

On Wed, 5 Sep 2001 10:48:30 +0200, "Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote:

> [...]
Jeg har set på siderne men har ikke kunne finde noget om priser. Hvad koster
det? Er der startgebyr, porto etc?

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Billedgalleri på Webshots
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen