El Mariachi (Dræberen) [DVD]
Fra : Tobias Lynge Herler

Dato : 04-09-01 22:47

Robert Rodriguez startede som så mange andre i det små, hvad angår budgettet
på film. "El Mariachi" er et overbevisende eksempel på, at film rent faktisk
kan skrues hæderligt sammen for $7.000!!

En udmærket DVD i øvrigt med en sjov 10-minutters-filmskole og Rodriguez'
egen kortfilm "Bedhead". Og så får man Rodriguez' amerikanske
megabudget-udgave af "El Mariachi" med på den anden side, nemlig "Desperado"
med Antonio Banderas.

venlig hilsen
Tobias Lynge Herler

--
www.philm.dk
- filmanmeldelser

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-09-01 23:54

Tobias Lynge Herler wrote:

> [...]
> egen kortfilm "Bedhead". Og så får man Rodriguez' amerikanske
> megabudget-udgave af "El Mariachi" med på den anden side, nemlig "Desperado"

Bestemt en fremragende DVD. Robert Rodriguez levere også et af de
allerbedste og mest informative kommentator lydspor jeg har hørt til
dato - både på Desperado og Mariachi. Han starter med at sige noget i
stil med at han vil prøve at fylde så meget information på som han
overhovedet kan så hvis man ligepludselig får "information overload" må
man lige stoppe filmen og høre efter en gang til.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin

Dato : 05-09-01 08:51

Desværre nåede jeg aldrig at se "El Mariachi". Der var en fejl på lydsporet
og dvdoo var udgået for den. Er der nogen der ved hvor man kan købe den?

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 05-09-01 09:15

http://www.dvdstrax.com/dk
http://www.dvdz.dk

De to har den i hvert fald... Tjek lige prisforskel inden du bare bestiller
den...

Jacob Jensen

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 07-09-01 08:31

Hey der.
Jeg mener at kunne huske at den første gang men ser "the bad guy" i
Desperado, er det egentlig den samme skuespiller som i El Marachi! Det er i
hvert fald ikke ham som er med senere i filmen. Er det nogen der noget, min
kæreste har nemlig slettet El mariachi!!!

Fra : Macready

Dato : 07-09-01 11:01

>Hey der.
>Jeg mener at kunne huske at den første gang men ser "the bad guy" i
>Desperado, er det egentlig den samme skuespiller som i El Marachi!

Yup, det er det.

>Det er i hvert fald ikke ham som er med senere i filmen.

Nej, det er rigtig. Det er Joaquim de Almeida, der spiller Bucho.

>Er det nogen der noget

A hvad for en fisk?

- Macready

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-09-01 16:08

Macready wrote:

> Nej, det er rigtig. Det er Joaquim de Almeida, der spiller Bucho.

Det er heller ikke den samme karakter. Ham fra Mariacho hedder "Moco"
eller noget i den stil.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann