Program til logoer.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-09-01 20:28

Hej gruppe.

Er der en af jer, som ved hvor man kan finde et program til at sende logoer
til ens mobil med? Gerne flere forskellige.

Mvh. Lars.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 20:32

Lars Willum Christiansen skrev:

>Er der en af jer, som ved hvor man kan finde et program til at sende logoer
>til ens mobil med?

Hvis du har et datakabel og det er til Nokia-telefoner du søger
programmer, så vil jeg anbefale LogoManager: www.logomanager.co.uk

>Gerne flere forskellige.

LogoManager er vist 'the one and only', men der findes vist et andet -
kan ikke lige huske navnet.

Har du ikke datakabel og ønsker du at sende logoer fra nettet (evt.
nogle du selv tegner), så mener jeg du kan på www.speedytomato.dk,
www.mobital.dk - og der er sikkert flere.
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
*** Tilbud indtil 14. september: BETAL FOR 1, FÅ LÅST 2 OP! ***

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-09-01 21:01

Hej Lasse.

Hvad koster sådan et datakabel, og hvor kan man købe det?

Mvh. Lars.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 21:05

Lars Willum Christiansen skrev:

>Hvad koster sådan et datakabel

Kommer vist an på hvillen telefon du har.

>og hvor kan man købe det?

Der er vist mange steder, ved ikke lige hvor det er billigst.

Prøv f.eks. www.mobiludstyr.dk - ellers lav en søgning.
venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 04-09-01 21:35

Du kunne også bare købe det hvor det er billigst, nemlig hos os.
Vi sælger dem til 129.-

--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør
til mobiltelefoner.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 05-09-01 07:40

Hvorfor en telefon er det?
Kender en side hvor de koster en flad havtredser og hvor portoen er 10 kr
for en enhed så det burde løbe op i en 60 kr ialt......

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 05-09-01 11:39

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor en telefon er det?
> Kender en side hvor de koster en flad havtredser og hvor portoen er 10 kr
> for en enhed så det burde løbe op i en 60 kr ialt......

Kan vi få en URL?

Erland

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 05-09-01 17:42