Killinge-billeder
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 04-09-01 20:01

Til dem der måtte være interesserede...

Så ligger der nu nye billeder af vores killinger på hjemmesiden.
http://www.kishka.dk/fie.html
Linkene til de to sider er nederst, side 1 har I måske set før, men side
2 er sprit-ny.

Dorthe ( - og Kalle og Dvaske der aaaldrig flytter hjemmefra, mens
Trille og Klipsen nu er fløjet fra reden ).

Fra : Trine

Dato : 05-09-01 07:55

Hej Dorthe

Tusind tak for nogle herlige billeder...hvor er de dog underskønne Lige
til at putte i lommen *gg*

/Trine

Fra : Heidi Høegh

Dato : 05-09-01 10:44

Hej Dorthe

De er simpelthen bare nuttede de små killinger, men jeg er dybt fascineret
over Lille Fie, hun er utrolig flot.

Blev kattekagen god ?

Masser af hilsner
Heidi Høegh

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 05-09-01 18:56

Hej Heidi!

Tak for de pæne ord :)
Vi syntes også at Fie var utrolig bedårende, og derfor valgte vi at lade hende
få et kuld killinger, selv om det er ganske politisk ukorrekt. Verden har jo
virkelig killinger nok! Vi havde fundet hjem til killingerne før hun blev
gravid, så eneste problem med at finde deres kommende ejere var, at vi måtte
skuffe nogen, da vi ud over Kalle bare måtte beholde Dvaske også, selv om han
egentlig var reserveret.

Dorthe

"Heidi Høegh" skriver:

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 05-09-01 10:44

> [...]

> Dorthe ( - og Kalle og Dvaske der aaaldrig flytter hjemmefra, mens
> Trille og Klipsen nu er fløjet fra reden ).

De billeder er bare skønne. Jeg er vild med det i røreskålen *LOL* og
hvor ser de nuttede og lådne ud allesammen

Mange hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com - også med nye killingebilleder

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 07-09-01 21:21

Hvor er de søde! Ikke mindst i skålen, grin.

Hilsen Birgitte