Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
360 graders "billeder"/film
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 04-09-01 18:05

Hej,

Er der nogen der kender noget software (gerne gratis), hvor man kan lave 360
graders film som bl.a. ejendomsmæglere bruger til præsentationer på deres
hjemmesider - jeg har kigget på noget der hedder iPix, men det koster, og
jeg vile gerne have mulighed for at smugkigge på det og se hvor godt et
resultat jeg vil kunne få (hvis det overhovedet kan lade sig gøre), men mig
Canon S20 kamera.

Nogen der har prøvet noget eller har nogen kommentarer?

Anders

Fra : U. Pedersen

Dato : 04-09-01 21:12

On Tue, 4 Sep 2001 19:04:32 +0200, "Anders Jacobsen"
<NOSPAMaj@mailme.dk> wrote:

>Nogen der har prøvet noget eller har nogen kommentarer?

du kan hente en demo af pixmaker http://pixaround.com/index.asp

det virker 360 grader

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Niels Svendsen

Dato : 04-09-01 22:42

Prøv her
http://www.pixaround.com/index.asp
Der et program (Lite) der er gratis og faktisk virker godt.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : BorreBoy

Dato : 05-09-01 10:40

"Anders Jacobsen" <NOSPAMaj@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> Canon S20 kamera.
>
> Nogen der har prøvet noget eller har nogen kommentarer?

Der skulle gerne høre et prg. med dit kamera. (Gør i hvert fald med S-10).
Photo Sticth, tror jeg det hedder.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.