Telmore SMS -> e-mail
Fra : Allan Jensen

Dato : 04-09-01 11:33

Kan man sende SMS -> e-mail med et Telmore abb.?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 13:14

Allan Jensen skrev:

>Kan man sende SMS -> e-mail med et Telmore abb.?

Yup. Send til xxxxxxxx@sms.tdm.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Allan Jensen

Dato : 04-09-01 13:23

>Yup. Send til xxxxxxxx@sms.tdm.dk

Hovsa - der var du vist lidt hurtig på tasterne - eller også
misforstod du mig! :) Jeg mener omvendt, altså hvordan sender jeg en
e-mail fra min Telmore telefon?

Regards,
Allan Jensen

Fra : CWboy

Dato : 04-09-01 13:57

Allan Jensen <public@hverdag.dk> skrev i
<arh9ptkhq1boi7q0k0e1kkrq0o9mkhct24@4ax.com>:

>Hovsa - der var du vist lidt hurtig på tasterne - eller også
>misforstod du mig! :) Jeg mener omvendt, altså hvordan sender jeg en
>e-mail fra min Telmore telefon?

Skriv mailadressen efterfulgt af et mellemerum og beskeden - og send så til
nummer 200 - ligesom hos Vic/TDC.

--
Jimmy Carlsen
CWboy.dk - sange/akkorder, webdesign og lidt om mobil.

Fra : Denzazpar

Dato : 04-09-01 17:37

Ønsker du at der også skal være et emne på email, skrives det i parantes
direkte efter emailen.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 04-09-01 21:01

Hvor mange tegn må man bruge? (Nokia 3310) kan man skrive udover 160 tegn og
det hele modtages eller skal man holde sig inden for dette tal?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 21:06

Jacob Jensen skrev:

>Hvor mange tegn må man bruge? (Nokia 3310) kan man skrive udover 160 tegn og
>det hele modtages eller skal man holde sig inden for dette tal?

Jeg vil tro du kun kan skrive op til 160, men prøv da.

Email-adressen er jo en del af selve SMS-beskeden, og denne sendes kun
i den første besked, hvis man skriver mere end 160 tegn.
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
*** Tilbud indtil 14. september: BETAL FOR 1, FÅ LÅST 2 OP! ***

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 15:20

Allan Jensen skrev:

>Hovsa - der var du vist lidt hurtig på tasterne - eller også
>misforstod du mig! :)

Jeg læste det åbebart forkert.

>Jeg mener omvendt, altså hvordan sender jeg en
>e-mail fra min Telmore telefon?

Ahh - well, læs Jimmys svar - det ser rigtigt ud, jeg har dog ikke
selv brugt det.

venligst,
Lasse Hedegaard