Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Scanjet 4470c med 35mm filmscanner.....~
Fra : GhostRider

Dato : 04-09-01 08:10

Hej NG

Bilka sælger lige nu denne scanner med en 35mm negativ og dias-scanner,
nogen
der har nogle erfaringer, eller anndet at tilføje.....??

Jeg har ingen forstand på det, så det kan godt være at det er billigere at
købe en
fimscanner for sig selv, med mindre man gerne vil ha' en alm scanner med
også...

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-09-01 11:09

"GhostRider" <ghostrider@secret.dk> wrote in

> Bilka sælger lige nu denne scanner med en 35mm negativ og dias-scanner,
> nogen
> der har nogle erfaringer, eller anndet at tilføje.....??

13-1400 er normalprisen ->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1504647924

Ellers prøv at indtaste "hp 4470c" på groups.google.com og kig lidt der.
Jeg fandt følgende info ->
http://groups.google.com/groups?hl=da&safe=off&threadm=P0Eb7.47230%24uj2.77
20571%40news02.optonline.net&rnum=11&prev=/groups%3Fq%3Dhp%2B4470c%26hl%3Dd
a%26safe%3Doff%26start%3D10%26sa%3DN

...som jeg synes er interessant fordi mit forslag til et alternativ ville
være Epson Perfection 1240SU Photo til ca. 1850 hos itbutikken.dk

Så fandt jeg denne her ->
http://www.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1013&message=1369477&query=12
40 som fortæller at der måske er en ny Epson på vej, hmm.

Og det er der sørme -> http://www.epson.com/cgi-
bin/Store/ProductQuickSpec.jsp?BV_SessionID=@@@@0194731988.0999593120@@@@&B
V_EngineID=halllcilhdkbfdlcfjgckicnf.0&oid=6464129&category=Products

Ifølge Epson Dk går der en måneds tid inden den kommer til Danmark og de
kender ikke prisen endnu. Men hvis den bare nogenlunde følger USA prisen på
omkring $140, så er det en spændende sag. Der står desværre ikke noget om
hvor mange negativer/dias den kan tage på en gang..

Til sammenligning koster dedikerede filmscannere 2000, 3500, 5000 og så de
dyre derover

--
Hilsen
Kenneth

Fra : GhostRider

Dato : 04-09-01 12:03

Hej Kenneth

Jeg vil da lige ta' et kig på de link, og holde lidt øje med det
Epson-halløj...

Takker mange gange for svaret

Mvh

Carsten, Esbjerg