Hvilken sang?
Fra : Steffen

Dato : 04-09-01 07:52

Hej

Jeg hørte en sang i en lokalradio, Skala Gold (Kolding), i går omkring
middag -

Det var en (gammel) duet, og omkvædet var noget med 'the moon' ('shoot for
the moon' eller lign.)

Nogen der kender den?

Steffen

Fra : jornkyd

Dato : 04-09-01 12:35

Hej Steffen.

Det KAN være duetten mellem Roger Whittaker og Jette Torp: Shoot For The
Moon.
Om den findes i en ældre version, skal jeg lade være usagt.

jornkyd
jornkyd@worldonline.dk

http://www.kandu.dk/