Overtage skrivebord
Fra : Martin Risager

Dato : 04-09-01 00:06

Jeg har et netværk der kører på win98 på begge maskiner
over hub, jeg vil gerne have at jeg kan overtage skrivebordet på den anden
maskine da jeg har
et dvd drev på den maskine, hvor jeg har et mpick kort som kan sende en film
på tv'et
jeg har en pc oppe på loftet hvor jeg har soveværrelse.
jeg vil derfor gerne have det sådan jeg kan starte en film på den pc som
står nede i stuen.
så er det hvordan får jeg adgang til at styre den?
jeg har sat den op til at køre tc/ip på netværk fildeling er ok nettet
virker perfekt på begge pc'er
men jeg er ikke garvet nok til at se hvad jeg skal gøre.
Hjælp det ville være rart.

--

Mvh.
Martin Risager

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-09-01 00:28

Prøv med VNC - se<http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=vnc>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Keep the phase, baby.

Fra : Martin Thillerup

Dato : 04-09-01 15:27

"Martin Risager" <martinrisager@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har et netværk der kører på win98 på begge maskiner
> over hub, jeg vil gerne have at jeg kan overtage skrivebordet på den anden
> maskine

Hvad med Netmeeting eller pcAnywhere

mvh. Martin Thillerup

Fra : Niels G.

Dato : 07-09-01 07:32

Prøv evt. med NetOp fra danske DanWare, har ikke lige adr. men søg på
ovenstående, så finder du det...

--
Mvh./Regards
Niels G.