Skærme
Fijala 3554
Gammel skærm bliver 4dobbelt
Fra : ouiou

Dato : 03-09-01 23:29

Hej

Jeg har et problem med en gammel Mediascan skærm, som viser et 4-dobbelt
billede på tværs over skærmen. Er det billedrøret den er gal med, eller har
det noget med skærmkortet at gøre. Jeg kan ihvertfald ikke hitte u aet.

Hjælp!!! Please...

Mvh.
Niels Overgård
ouiou@yahoo.dk

Fra : Louise & Frederik

Dato : 04-09-01 10:21

Har du prøvet forskellige opløsninger? Gør den det også når den booter?

MVH
Louise

Fra : Niels Overgård

Dato : 04-09-01 23:19

Hej igen
Jeg glemte at skrive at den under bootning er gal, men at windows
startbilledet ikke fejler noget, samt lukke billedet.

Mvh.
Niels

Fra : otto

Dato : 04-09-01 16:29

det kan også være at dit grafikkort/skærmkort kører med for en frekvens.