Katalog over musikere
Fra : Hanne

Dato : 03-09-01 21:46

Hej gruppe
Der må findes en liste/oversigt eller et katalog over bands og musikere
i Danmark og hvad de koster at hyre til enten musik eller foredrag. Hvor
får jeg fat i sådan en henne? Det samme gør sig vel gældende for
skuespillere osv.
Hilsen Hanne

Fra : Jette H

Dato : 03-09-01 22:49

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Danmark og hvad de koster at hyre til enten musik eller foredrag. Hvor
> får jeg fat i sådan en henne? Det samme gør sig vel gældende for

Prøv at få fat i Dansk Musikårbog. Der findes navn og adresser på et væld
af danske musikere. Der findes også en tilsvarende årbog for skuespillere -
jeg kan dog ikke på stående fod huske hvad den hedder.

Mvh Jette

Fra : Hanne

Dato : 04-09-01 05:49

Jette H <jette_hoey@worldonline.dk> skrev i en

> [...]
skuespillere -
> jeg kan dog ikke på stående fod huske hvad den hedder.

Tak for hjælpen, jeg har lige skrevet til dem.
Den for skuespillere hedder måske Skuespillerhåndbog )

Hilsen Hanne

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-09-01 00:03

> [...]
> i Danmark og hvad de koster at hyre til enten musik eller foredrag. Hvor
> får jeg fat i sådan en henne? Det samme gør sig vel gældende for

Hej Hanne
Der er flere muligheder
1. www.musikinfo.dk er Dansk Musiker Forbunds bog over alle musikere i
Danmark
2. www.musiklinien.dk en musikersite med et blandet udvalg
3. www.bandlist.dk en omfangsrig side med præsentation af mange mange mange
musikere/ bands

Ellers så tjek både musik , foredrag og skuespillere hos de forskellige
booking agenter feks:
www.tajmer.dk
www.cb-oleb.dk
www.lykkemusic.dk

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Hanne

Dato : 04-09-01 05:46

Flying Hotdogs <info@flyinghotdogs.dk> skrev i en

Tak for hjælpen!

> Der er flere muligheder
> 1. www.musikinfo.dk er Dansk Musiker Forbunds bog over alle musikere
> Danmark

Det var dette jeg ledte efter.

Hilsen Hanne

Fra : Johnny Bonde

Dato : 04-09-01 18:38

Og så er der både den bedste og kønneste

www.festmusik.dk
www.underholdningsnettet.dk

der er også konkurrencer lige nu for ca 17.000 kr og har du et technics KN1000-2000eller 3000
kan få få styledisketter til den.

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?