Nyeste kommunikations software til 6210
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-01 20:15

Hej,,

Her kommer lige et hurtigt spørgsmål...

Det er sådan at min Nokia 6210 lige er kommet tilbage fra reperation....

Jeg tror der er kommet helt ny indmad,,, alt data er pistvæk...

Jeg gjorde dog det smarte, at kopiere telefonen bogen over på simkortet...
Men det kan jo ikke gemme tegn nok...

Jeg har et data kabel,, og skal nu til at genetablere min telefon hurtigst
muligt... Hvor finder jeg Nokia programmerne til download,, samt evt.
logomanager?

Mange tak. Bjarke

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-09-01 20:45

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har et data kabel,, og skal nu til at genetablere min telefon hurtigst
>muligt... Hvor finder jeg Nokia programmerne til download,, samt evt.

forum.nokia.com

Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-01 20:56

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> wrote in message

> forum.nokia.com

Kan du specificere lidt mere,,,,, Jeg går altså ikke ud og køber noget
software til et par tusinde,,,, jeg fik engang et direkte link,,, kan du
ikke give mig det?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-09-01 22:00

> [...]

>Kan du specificere lidt mere,,,,, Jeg går altså ikke ud og køber noget
>software til et par tusinde,,,, jeg fik engang et direkte link,,, kan du

Jeg har ikke adgang til en browser lige her. Gå ind under Support (nederst til
højre), Data Supported Phones (eller noget i den retning) og vælg 6210.

PC Suite er gratis. Til den pris, kan du jo nok lave lidt "arbejde".

Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-09-01 21:07

>Det er sådan at min Nokia 6210 lige er kommet tilbage fra reperation....
>
>Jeg tror der er kommet helt ny indmad,,, alt data er pistvæk...

Det kan du ikke konkludere. Nokia har den politik, at deres telefoner
altid skal opdateres til nyeste software ved reperation. Dvs. hvis du
taster *#0000# står der sikkert 5.17 - som er nyeste software-version
til 6210.

Lidt usmart at du ikke fik det at vide da du indleverede telefonen.
Jeg fik, da jeg fik min 6210 opdateret at vide, at jeg skulle huske at
tage en backup først - for al data slettes ved en opdatering.

>Jeg gjorde dog det smarte, at kopiere telefonen bogen over på simkortet...
>Men det kan jo ikke gemme tegn nok...

Du kunne have brugt det program du fik med på CDen - der er et der
tager backup af alt, så kunne du ligge hele molevitten ind igen
bagefter.

>Jeg har et data kabel,, og skal nu til at genetablere min telefon hurtigst
>muligt... Hvor finder jeg Nokia programmerne til download,, samt evt.
>logomanager?

www.logomanager.co.uk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-01 21:20

> Det kan du ikke konkludere.

Der er kommet ny antenne ivertfald,,,,

>Nokia har den politik, at deres telefoner
> altid skal opdateres til nyeste software ved reperation. Dvs. hvis du
> taster *#0000# står der sikkert 5.17 - som er nyeste software-version
> til 6210.

Da jeg sidst fik opdateret sofwaren,,,, blev der ikke slettet noget,,, men
problemerne med telefonen begyndte at komme,,,,,

Og ja, jeg har fået den nyeste software..

> Lidt usmart at du ikke fik det at vide da du indleverede telefonen.
> Jeg fik, da jeg fik min 6210 opdateret at vide, at jeg skulle huske at
> tage en backup først - for al data slettes ved en opdatering.

Jeg vidste det nu godt,,, men da jeg nu stod foran butikken,, havde jeg så
selvfølgelig ikke lige tænkt på forarbejdet.... Så jeg nåede da at kopiere
numrene over på Simkortet..

> Du kunne have brugt det program du fik med på CDen - der er et der
> tager backup af alt, så kunne du ligge hele molevitten ind igen
> bagefter.

Efter hvad jeg kan huske,,, er det er skod program,, og der er fejl i det...

Kommunikationsfejl med telefonen tror jeg det er,,, (har et orginalt
datakabel)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 13:18

Bjarke Hansen skrev:

>Efter hvad jeg kan huske,,, er det er skod program,, og der er fejl i det...

Har jeg ikke oplevet. Der findes nu også forskellige udgaver af det
program.

>Kommunikationsfejl med telefonen tror jeg det er,,, (har et orginalt
>datakabel)

Jeg bruger infrarød overførsel uden problemer.

PS! Hvad er det du har med kommaer? ,,,,,,

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-09-01 14:52

> PS! Hvad er det du har med kommaer? ,,,,,,

Heheh,,, Jaa ved det ikke,, En slags tanketegn....!

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 03-09-01 21:12

Hej Bjarke.
Logomanager er her:
http://www.logomanager.co.uk/

--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør
til mobiltelefoner.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-09-01 22:23

http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_5_6_1,00.html