Mine hunde i reklamer!
Fra : RHR

Dato : 03-09-01 18:19

Hejsa!

Jeg syntes jo (-selvfølgelig) at mine hunde er de smukkede, sødeste og mest
intelligente hunde i hele verden*S* Derfor vil jeg enormt gerne sende nogen
billeder ind til nogen reklamebureauer så de kan se dem(-og vælge dem) Mit
spørgsmål er :

Er der nogen der har en addresse til nogen reklamebureauer hvor de har hunde
i "stald"

-RHR

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 03-09-01 18:58

Hej Rikke..

Mange modelbureauer har en afdeling med dyr. Så du må prøve at ringe til
nogle stykker, og høre dig for.

I Århus er der Casablanca Models, Ryesgade. De har en stor afd. med
dyr(hunde).

Held & Lykke. /

Jaime Århus

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 04-09-01 21:56

Hej
Jeg tog kontakt til en dyrefotograf, som søgte efter modeller. resultatet
kan du se her:
http://www.bmhphoto.dk/kalender/aus_shepherd.htm
der kan du også komme i kontakt med fotografen.
Mvh Carina
ejer af de 2 dejlige Aussies som ses på kalenderen