Køb af mobiltilbehør på nettet?
Fra : Mikael Jespersen

Dato : 03-09-01 17:39

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode online-butikker med mobiltilbehør?
Jeg står og skal bruge en bordlader til en Nokia 6210 - hvor købes bedst
sådan en (billigst/hurtigst/bedst)?

Håber på gode svar!

Mvh. Mikael

Fra : Christopher Tracy

Dato : 03-09-01 17:56

Hej

www.thansen.dk har det hele...

/C.T.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-09-01 15:40

Christopher Tracy wrote:

> Hej
>
> www.thansen.dk har det hele...

Og en hel del af deres ting er billige kopiprodukter, så vidt det blev
fortalt har i gruppen sidst der var en efterlysning af
udstyrsforhandlere.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Jens Karstoft

Dato : 03-09-01 23:13

Prøv evt. www.mobiludstyr.dk

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-09-01 11:16

Mikael Jespersen skrev i meddelelsen <9n0ceu$178s$1@news.net.uni-c.dk>...
>Er der nogen, der kan anbefale nogle gode online-butikker med
mobiltilbehør?
>Jeg står og skal bruge en bordlader til en Nokia 6210 - hvor købes bedst
>sådan en (billigst/hurtigst/bedst)?

check også lige på www.procom2000.dk - dog skal du oprettes som kunde INDEN
din bestilling kører "glat igennem" - levering virker fra "dag til dag", når
du først ER accepteret/oprettet som kunde.

>Håber på gode svar!

Det kan du jo selv vurdere, men tag en kigger på nettet - og find ud af hvor
meget (inkl. porto) det koster, og besøg så evt. din lokale forhandler.

go fornøjelse.
Jan