Blåt lys.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 03-09-01 17:28

Hvem gider smide noget blåt lys i min 8210, og hvad skal i have for det?

--
Med Venlig Hilsen\Best Regards
Kenneth Koustrup

Primary email: kenneth@koustrup.dk

"Danmark har brug for en ny regering -NU"
VENSTRE

Fra : Jacob Schütz

Dato : 03-09-01 17:34

Jeg har lige fået to 8210'ere tilbage fra www.dyfo.dk...

De tager 350 kr for det, men de er godt givet ud. Det er rigtig kraftigt
blåt lys de monterer.

De ser SKIDEGODT UD!!!! Og jeg har fået rigtig god service derfra, de kan
KUN anbefales.

vh
Jacob
----
Jacob Schütz
www.schutz.dk

Fra : Denzazpar

Dato : 03-09-01 19:01

tronik.dk er vidst billigere...

Fra : Jacob Schütz

Dato : 03-09-01 23:02

"Denzazpar" <denz@zpar.net> wrote in message
> tronik.dk er vidst billigere...

Ja, de kører med et tilbud i øjeblikket, men jeg kender kun til servicen hos
dyfo derfor mit indlæg...

-Jacob

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-09-01 15:37

Har du brugt dem??

evt. nogen andre der har erfaringer med dem!

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-09-01 15:39

Sorry, jeg mente tronik.dk

Fra : Jacob

Dato : 04-09-01 07:40

Hej Kenneth

Husk lige, at blå dioder bruger mere strøm end de originale grønne !!! Så
får du mindre standby-tid og taletid ! Så er slut med at brokke sig over det
!!!

Jacob

P.S. Jeg kan kun være enige i din lille politiske reklame !!!!!!!

Fra : Søren Friis

Dato : 05-09-01 14:00

Pis af med jeres lede borgerlige holdninger!

Kan I da ikke holde dem for jer selv, i stedet for at udbasunere dem alle
vegne?!?
Det er der sikkert masser af NG's om... Men her gider vi IKKE se det!
Er der ikke noget der hedder dk.snak.politik?

/SF

Fra : Søren Friis

Dato : 05-09-01 14:01

> /SF
Og det betyder altså ikke at jeg reklamerer for SF... Det er initalerne i
mit navn!

/SF (Søren Friis)

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 05-09-01 16:56

Slap dog af man, bare fordi vi er nogen der har en stadart signatur som vi
også sende med i NG, så behøves du sku da ikke blive pisse sur.......
Få dig dog et liv, og svar på de stillede spørgsmål!!

Fra : Peter

Dato : 06-09-01 12:19

"Kenneth Koustrup" skrev i

> Slap dog af man, bare fordi vi er nogen der har en stadart signatur som vi
> også sende med i NG, så behøves du sku da ikke blive pisse sur.......

Jeg kan (i modsætning til Søren Friis) fint leve med, at du bringer
politiske reklamer i din signatur - uanset hvilket parti. Men en signatur
på 7 linier er *ikke* standard. Se herom

Du kan sikkert også få noget ud af at læse denne side:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

X-FUT dk.admin.netikette (svar sendes dertil)