Rep. af akvarieunderstel
Fra : Marcussen

Dato : 03-09-01 16:29

Er der nogen som ved hvor man køber de plasticstykker, som sidder i
endestykkerne på et akvarieunderstel? (således at de ikke ridser gulvet/går
i gennem gulvtæppet.)

Jeg har forsøgt hos Silvan, Davidsen Byggemarked, Hjem & Fix, dyrehandlere
og en møbelforretning. De eneste som kunne få noget hjem som MÅSKE passer er
Davidsen, men her skal jeg betale 60 kr. i fragt for nogle små "dimser" som
koster et par kr. stykket. Nogen forslag?

Fra : J@N

Dato : 03-09-01 17:48

http://www.porsa.dk/

eller Planteimporten

J@N

Fra : Carsten Gall

Dato : 03-09-01 23:52

> [...]
som
> koster et par kr. stykket. Nogen forslag?

Der er flere muligheder, der findes nemlig både knopper som der ikke kan
stilles på,
samt dupsko, hvor man kan skrue stille skruer i. Hvis det er et helt
almindeligt bord lavet af porsa profiler,
kan de købes mange steder. blandt andet Silvan samt i Planteimporten. Et
sæt dupsko samt stilleskrue koster
vel ikke mere end ca 25 kr.
Hvis det er selve dupskoen der er defekt, så er problemmet lidt større for
så skal den gamle først ud, og det kan være næsten umuligt.

Carsten