Problemer med num,mervisning
Fra : Palle Flygenring

Dato : 03-09-01 16:16

Efter at være blevet velsignet med ISDN, virker mine nummervisere ikke. Jeg
kører over en Asuscom router, og hverken min B&O telefon med nummervisning
eller min LoggerII plus virker på mine analoge linier. Min Siemens 3030 ISDN
er ok. Er der nogen der har en løsning ?

Med venlig hilsen
Palle Flygenring

palle@flygenring.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-09-01 17:53

"Palle Flygenring" <palle@flygenring.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at være blevet velsignet med ISDN, virker mine nummervisere ikke.
Jeg
> kører over en Asuscom router

Understøtter denne router vis-nummer på de analoge porte efter dansk
standard?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Palle Flygenring

Dato : 03-09-01 18:52

Ja det var et godt spørgsmål! Aner det ikke. Hvordan finder jeg ud af det ?
Troede at alle routere gjorde det.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-09-01 19:17

> Ja det var et godt spørgsmål! Aner det ikke. Hvordan finder jeg ud af det
?

Kig i specifikationerne

> Troede at alle routere gjorde det.

Langt fra

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : 007½

Dato : 03-09-01 20:15

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b93c901$0$216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Palle Flygenring" <palle@flygenring.dk> skrev i en meddelelse

> Langt fra

Kan man så få en "ISDN-nummerviser" eller skal man blot benytte
ISDN-telefoner m. display/nummerviser?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-09-01 20:28

"007½" <agenten007@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Kan man så få en "ISDN-nummerviser" eller skal man blot benytte
> ISDN-telefoner m. display/nummerviser?

ISDN-telefoner er det smarteste, men det burde være muligt at finde en
ISDN-nummerviser.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Olsen

Dato : 03-09-01 21:17

> ISDN-telefoner er det smarteste, men det burde være muligt at finde en
> ISDN-nummerviser.

Hvor ?????. Jeg mangler en (altså nummerviser ISDN)

Olsen