mail-funktion virker ikke længere i Window~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 03-09-01 15:37

PHP 4.06, Windows 2000 server, SP2

Mail-funktionen virker ikke længere i min Win2k server, når jeg anvender
modtager à la "Henrik Olsen <navn@domæne.dk>". Bruger jeg den rene
emailadresse "navn@domæne.dk", afsendes mailen korrekt.

Det virker dog med "Henrik Olsen <navn@domæne.dk>" på Unix-domænet hos UNI2.
Mærkeligt, mener at det HAR virket på begge installationer. Nogle forslag?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-09-01 16:08

On Mon, 3 Sep 2001 16:36:50 +0200, "Henrik Olsen"
<ho_maps@hotmail.com> wrote:

>Mail-funktionen virker ikke længere i min Win2k server, når jeg anvender
>modtager à la "Henrik Olsen <navn@domæne.dk>". Bruger jeg den rene
>emailadresse "navn@domæne.dk", afsendes mailen korrekt.

Første parameter skal KUN være en e-mail-adresse (dette er til "RCPT
TO:"-stadiet i SMTP-fasen, såvidt jeg kan forstå). Til gengæld kan du
så bruge det fjerde felt til manuelt at indsætte en "To:"-header med
det format, du ønsker.

--
- Peter Brodersen