Unlock af telefon.
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 03-09-01 15:18

Hejsa

Hvor meget data har en udbyder ret til at bede om når jeg vil have en kode,
så jeg kan låse min telefon op, så den kan bruges til andre udbydere.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-09-01 18:30

Leo Vaeversted skrev:

>Hvor meget data har en udbyder ret til at bede om når jeg vil have en kode,
>så jeg kan låse min telefon op, så den kan bruges til andre udbydere.

Telefonnummer og IMEI-nummer ville jeg mene. Hvad spørger de (hvem?)
om?
Prøv evt. i gruppen news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 03-09-01 19:07

De vil have følgende oplysninger.

* mærke og model telefon
* telefonens imei nr. Dette nummer består af 15 cifre og du finder det ved
at tage batteriet af telefonen. Det står herunder på selve telefonen.
* hvilket GSM nr. er telefonen købt med

Jeg har bare altid brugt det samme kort, og derfor kan jeg ikke huske de
andre nummere som har fulgt med de telefoner som jeg har købt.

Det er Sonofon.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-09-01 19:21

Leo Vaeversted skrev:

>* mærke og model telefon

Ja, det er forresten rigtig nok...

>* telefonens imei nr. Dette nummer består af 15 cifre og du finder det ved
>at tage batteriet af telefonen. Det står herunder på selve telefonen.

Ja, ellers skal man taste *#06# - så dukker det også op.

>* hvilket GSM nr. er telefonen købt med

Ja.

>Jeg har bare altid brugt det samme kort, og derfor kan jeg ikke huske de
>andre nummere som har fulgt med de telefoner som jeg har købt.

Jeg vil tro de kan slå op med IMEI-nummeret hvilket nummer telefonen
er købt med, ellers bed dem slå dit navn op, og se hvilke numre du som
kunde har haft.

venligst,
Lasse Hedegaard