Dato og klokketid
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-09-01 15:02

Hej:

Kan man i en mere eller mindre lige-op-og-ned-hjemmeside i FP2000
som min (forside) indsætte dato og ur som viser *dags dato* +
'dansk normaltid'? Altså i stil med - men i et andre og mindre format -
eksemplet her: http://home6.inet.tele.dk/ingrid/ ?

Så vidt jeg kan se er der tale om noget Java-script. Er det noget som
bare kan kopieres ind i min HTML på index- eller velkomstsiden?
Og i givet fald hvor skal det stå?

--
Hilsen: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord VI:

Fra : jopa

Dato : 03-09-01 16:34

Jørgen Grandt skrev bla.
> Kan man i en mere eller mindre lige-op-og-ned-hjemmeside i FP2000
> som min (forside) indsætte dato og ur som viser *dags dato* +
> 'dansk normaltid'?

Find et JavaScript. Du er også velkommen til at kopiere koden fra min side.
Jeg har dog fjernet sekunder

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-09-01 18:25

jopa skrev og tilbød:

> Find et JavaScript. Du er også velkommen til at kopiere koden
> fra min side. Jeg har dog fjernet sekunder

Tak.

Når du taler om din side, mener du så www.jp-web.dk ? Jeg kan
ikke se noget ur på den side...

Men hvis du har en kode, hvad hedder den så, og hvor (imellem hvilke
tags; hedder de ikke sådan?) skal den sættes ind?

--
Hej då! från Göran / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord XVII:

Fra : Hanne VF

Dato : 06-09-01 06:05

"Jørgen Grandt" <Unstable@OnCable.dk> skrev i en meddelelse
Kode til tid tæller, du kan blot kopierer koden fra Ingrids side.
Hanne

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-09-01 08:43

Hanne VF foreslog:

> Kode til tid tæller, du kan blot kopierer koden fra Ingrids side.

Ja, det har jeg eksperimenteret lidt med. Men som sagt ved jeg ikke
nøjagtig hvor den - eller de to dele af den - skal anbringes. Aner intet
om HTML.... Så please.

--
Hej: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord III: