/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Liv og glade dage hos Telmore
Fra : Lars Christensen


Dato : 03-09-01 10:33

http://www.bitconomy.dk/nyheder.asp?id=2660

Så alle jer der brokker jer i kan jo nok se at i ikke har noget at ha
det i

Eller også vidner det bare om at Telmore har fået for mange kunder ind
på en gang


Lars

 
 
J.O (03-09-2001)
Kommentar
Fra : J.O


Dato : 03-09-01 10:45

Ja hvad kan man sige
så sandt som det er skrevet !!


"Lars Christensen" <hawk@grin.dk> skrev i en meddelelse
news:vcj6ptsrhr6nhag62ub3t3748qc7ttd95v@4ax.com...
> http://www.bitconomy.dk/nyheder.asp?id=2660
>
> Så alle jer der brokker jer i kan jo nok se at i ikke har noget at ha
> det i
>
> Eller også vidner det bare om at Telmore har fået for mange kunder ind
> på en gang
>
>
> Lars



Anders Majland \(Rep~ (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Anders Majland \(Rep~


Dato : 03-09-01 11:16

> Eller også vidner det bare om at Telmore har fået for mange kunder ind
> på en gang

Den 30/9 sender jeg:
////
Jeg havde oprindeligt bedt om at få overført mit telia nr: xxxxxxxx men det
"vil" telia ikke give slip på så jeg bad jer om blot at oprette et nyt tlf.
nr. til mig. Det er ogs kommet og telefonen er taget i brug og alt er ok.

Men jeg kan ikke logge ind på http://www.telmore.dk/ med det nye
telefonnummer

Hjemmesiden giver mulighed for at sende passwordet til en email addresse
men:

>Adgangskode til mobilnummer: yyyyyyy kunne ikke sendes.
>Kontakt venligst kundeservice på tlf. 7021 8900
/////

Det har jeg ikke fået noget respons på så jeg har lige ringet til deres
kundeservice
- 4 minutters på hold
- et par minutter til at forklare problemer
- et par minutter på hold mens hun kigger på det
- en email med en nulstillingskode er på vej.

Så ok service fra kundeservice på telefonen, men det ville da være rart hvis
de gad svare på en email .....

/A



¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨ (04-09-2001)
Kommentar
Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨


Dato : 04-09-01 14:56


"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:9mvl0r$ka1$1@sunsite.dk...
> > Eller også vidner det bare om at Telmore har fået for mange kunder ind
> > på en gang
>
> Den 30/9 sender jeg:
> ////
> Jeg havde oprindeligt bedt om at få overført mit telia nr: xxxxxxxx men
det
> "vil" telia ikke give slip på så jeg bad jer om blot at oprette et nyt
tlf.
> nr. til mig. Det er ogs kommet og telefonen er taget i brug og alt er ok.
>
> Men jeg kan ikke logge ind på http://www.telmore.dk/ med det nye
> telefonnummer

Ja, det er lnagsomt. 11 måneder!!!!

Mogens



Frank W (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Frank W


Dato : 03-09-01 21:56

On Mon, 3 Sep 2001 12:15:44 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

>Så ok service fra kundeservice på telefonen, men det ville da være rart hvis
>de gad svare på en email .....
>
Det skal du ikke være ked af. Tiscali svarer heller ikke på emails..og
heller ikke dem afsendt fra deres supportformular.

Hilsen
Frank.

>/A
>


Tom Manczak (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Tom Manczak


Dato : 03-09-01 12:26

> Så alle jer der brokker jer i kan jo nok se at i ikke har noget at ha
> det i

Nu har jeg godt nok set din smiley, men at tellmore har haft stor
kundetilgang siger intet om folk har ret til at brokke sig hvis noget er
gået galt.

se evt <YRyi7.18608$3q.607709@news010.worldonline.dk>, og fortsættelsen
til historien er at jeg har fået sat 150 kr. ind på min saldo. Det var
også på tide, 2½ uge tog det. Derfor er jeg ikke just imponeret over
hurtig behandlingstid.


--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734



Kim Larsen (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-09-01 12:43

Hvad skulle vi dog gøre uden Telmore samt andre formastelige Teleselskaber i
disse nummerportabilitets-tider??? Så havde vi jo (næsten) intet at brokke
os over...!

Dette forum er et pudsigt sted at vedblive med at brokke sig over Telmore -
jeg mener - det kommer der sandsynligvis ikke så meget ud af.

Brok jer til Telmore eller andre repektive andre selskaber der ikke yder den
forventede service i stedet.

Og hvis det ikke hjælper, så klag til Telestyrelsen over problemerne, så kan
det være der kommer gang i sagerne.

Med venlig hilsen
Kim Larsen



"Tom Manczak" <tom_manczak@mobilixnet_takethis.dk> skrev i en meddelelse
news:7LJk7.835$9V5.46788@news000.worldonline.dk...
> > Så alle jer der brokker jer i kan jo nok se at i ikke har noget at ha
> > det i
>
> Nu har jeg godt nok set din smiley, men at tellmore har haft stor
> kundetilgang siger intet om folk har ret til at brokke sig hvis noget er
> gået galt.
>
> se evt <YRyi7.18608$3q.607709@news010.worldonline.dk>, og fortsættelsen
> til historien er at jeg har fået sat 150 kr. ind på min saldo. Det var
> også på tide, 2½ uge tog det. Derfor er jeg ikke just imponeret over
> hurtig behandlingstid.
>
>
> --
> Med Venlig Hilsen / Regards,
>
> Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
> ICQ 110297734
>
>



Tom Manczak (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Tom Manczak


Dato : 03-09-01 13:04

> Dette forum er et pudsigt sted at vedblive med at brokke sig over
Telmore -
> jeg mener - det kommer der sandsynligvis ikke så meget ud af.

Jeg synes bare jeg har læst meget "telmore er de bedste/værste", og så
ville jeg bare fortælle MINE erfaringer med telmore.

> Brok jer til Telmore eller andre repektive andre selskaber der ikke
yder den
> forventede service i stedet.

Hvorfor jeg måske bliver ved med at brokke mig her? Fordi der IKKE sker
noget når jeg kontakter dem. Om det er TDC som skal drages ind i sagen,
kan jeg være ligeglad med, for det kan jeg ikke bruge til en sk*d.

Hvorfor så mange indlæg om tellmore? måske er der noget om snakken
alligevel...enormt mange nye kunder lige pludselig, alle med problemer.

> Og hvis det ikke hjælper, så klag til Telestyrelsen over problemerne,
så kan
> det være der kommer gang i sagerne.

Det skal du ikke altid regne med! Jeg har prøvet dem engang, men det er
ikke altid de kan tage sig af sagerne.
--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734



Kim Larsen (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-09-01 13:48

Næh, men der ligger noget lovgivning til grund for nummerportabilitet og den
skal overholdes. Jeg skal ikke kunne sige hvem der har skylden for
problemerne vedrørende telefonnummerflytning, men hvis det er de selskaber
som skal afgive numrende som har skylden, bør det undersøges om de bevidst
modarbejder afgivelsen af deres kunder med følger deraf. Derfor bør der
iværksættes en undersøgelse, hvis dette fortsætter og derfor bør der klages
til Telestyrelsen.

Jeg mener, jeg har hørt om ventetider på helt op til 24 dage og det er en
helt uanstændig og sjofel behandling af kunderne, derfor bør det undersøges
hvem der har ansvaret.

For min part gik nummerflytningen smertefrit og hurtigt, men jeg var også en
af de allerførste til at skifte selskab (fra TDC til Telmore) og mit nummer
var før på taletidskort (jeg har fastnet-abonnement).

Med venlig hilsen
Kim Larsen


"Tom Manczak" <tom_manczak@mobilixnet_takethis.dk> skrev i en meddelelse
news:4jKk7.838$9V5.47867@news000.worldonline.dk...
> > Dette forum er et pudsigt sted at vedblive med at brokke sig over
> Telmore -
> > jeg mener - det kommer der sandsynligvis ikke så meget ud af.
>
> Jeg synes bare jeg har læst meget "telmore er de bedste/værste", og så
> ville jeg bare fortælle MINE erfaringer med telmore.
>
> > Brok jer til Telmore eller andre repektive andre selskaber der ikke
> yder den
> > forventede service i stedet.
>
> Hvorfor jeg måske bliver ved med at brokke mig her? Fordi der IKKE sker
> noget når jeg kontakter dem. Om det er TDC som skal drages ind i sagen,
> kan jeg være ligeglad med, for det kan jeg ikke bruge til en sk*d.
>
> Hvorfor så mange indlæg om tellmore? måske er der noget om snakken
> alligevel...enormt mange nye kunder lige pludselig, alle med problemer.
>
> > Og hvis det ikke hjælper, så klag til Telestyrelsen over problemerne,
> så kan
> > det være der kommer gang i sagerne.
>
> Det skal du ikke altid regne med! Jeg har prøvet dem engang, men det er
> ikke altid de kan tage sig af sagerne.
> --
> Med Venlig Hilsen / Regards,
>
> Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
> ICQ 110297734
>
>



Tom Manczak (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Tom Manczak


Dato : 03-09-01 15:45

> Næh, men der ligger noget lovgivning til grund for nummerportabilitet
og den
> skal overholdes. Jeg skal ikke kunne sige hvem der har skylden for
> problemerne vedrørende telefonnummerflytning, men hvis det er de
selskaber
> som skal afgive numrende som har skylden, bør det undersøges om de
bevidst
> modarbejder afgivelsen af deres kunder med følger deraf. Derfor bør
der
> iværksættes en undersøgelse, hvis dette fortsætter og derfor bør der
klages
> til Telestyrelsen.

Det har du helt ret i. Men den slags klager skal vel hobe sig op før
telestyrelsen tager sig af det. Min sag, fx. et "umuligt" opkald, vil de
nok ikke tage sig af, selv om det er TDC der har problemer med
faktureringen.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734



John K (03-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 03-09-01 13:44

> Brok jer til Telmore eller andre repektive andre selskaber der ikke yder
den
> forventede service i stedet.


Flere af selskaberne læser med her i gruppen, og hvis der er tilstrækkelig
med negativ omtale af dem her i gruppen gør de vel noget på et eller andet
tidspunkt - og så er det nemmere end at skulle spilde 10-20 min. på at komme
igennem til deres såkaldte kundeservice.


Mvh

John K




Anders Ravn (03-09-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ravn


Dato : 03-09-01 15:34

*lol* Der er nok en der har fået sit pi* i kog over Tel(NO)more hva

Ravn
"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9mvtum$2o37$1@news.cybercity.dk...
> > Brok jer til Telmore eller andre repektive andre selskaber der ikke yder
> den
> > forventede service i stedet.
>
>
> Flere af selskaberne læser med her i gruppen, og hvis der er tilstrækkelig
> med negativ omtale af dem her i gruppen gør de vel noget på et eller andet
> tidspunkt - og så er det nemmere end at skulle spilde 10-20 min. på at
komme
> igennem til deres såkaldte kundeservice.
>
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>



John K (03-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 03-09-01 16:12

> *lol* Der er nok en der har fået sit pi* i kog over Tel(NO)more hva

Sjåt op Ravn. Nu er jeg da i det mindste blevet lovet at jeg har mit
SIM-kort senest i overmorgen

Men derudover er det mit indtryk at de ikke har styr på ret meget.


Vi snakkes...

John K




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408618
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste