H j æ l p ! ! ! ! !!!!!! min firewall gør ~
Fra : Willy Nielsen

Dato : 03-09-01 09:54

H j æ l p ! ! ! ! !!!!!! min firevall gør så jeg ikke kan midt netværk

Jeg har Norton Av og firewall

Hilsen Willy

wn@image.dk

Fra : Christian Mygind

Dato : 03-09-01 11:24

"Willy Nielsen" <wn@image.dk> skrev i en meddelelse
> H j æ l p ! ! ! ! !!!!!! min firevall gør så jeg ikke kan midt netværk

Så du ikke kan få adgang til dit netværk?
Så konfigurer din firewall!

/Chr

Fra : Willy Nielsen

Dato : 03-09-01 16:57

1-0 til dig det have jeg Sku ikke gætte

MEN hvordan gør jeg ??????????

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 03-09-01 17:17

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 03-09-01 19:28

Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 03-09-01 18:43

On Mon, 3 Sep 2001 17:56:49 +0200, "Willy Nielsen" <wn@image.dk>
wrote:

>MEN hvordan gør jeg ??????????

Kan du ikke finde ud af Nortons firewall så afinstaller den og
installer Zonealarm, den er effektiv og alle kan finde ud af den.
Zonealarm findes som gratis download.

Merk

-
Beware of programmers who carry screwdrivers

Fra : Erwin Sørensen

Dato : 03-09-01 18:34

Så vidt jeg husker skal du ind under avanceret og oprette en regel for ind
og udgående tcp og upd, denne regel bliver oprettet som den nederste i
rækken og den skal ved hjælp af pilene flyttes op som den øverste.
Erwin