deling af kabelmodem med router og 3pc'er
Fra : hom

Dato : 03-09-01 08:14

hej er der nogen der har en ide om hvordan man kan dele et kabelmodem
igennem en cisco 770 router

jeg kan godt få den ene pc til at bruge kabelmodemet igennem routeren, men
ved de 2 andre vil TDC have at man skal logge på som ny bruger.

det er sikkert "bare" et spørgsmål om at programmere routeren rigtigt, men
hvordan

M.v.h
Henrik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-09-01 23:05

On Mon, 3 Sep 2001 09:14:17 +0200, "hom" <hom@oncable.dk> wrote:

> hej er der nogen der har en ide om hvordan man kan dele et kabelmodem
> igennem en cisco 770 router

Jeg har svært ved at få 'kabelmodem' og 'Cisco 770' til at passe
i samme sætning. Kan du uddybe, hvad det er for et setup, du
gerne vil lave, hvad det er, du har forsøgt, og hvad det var, der
ikke virkede?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Roland

Dato : 13-02-02 11:11

"hom" <hom@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved de 2 andre vil TDC have at man skal logge på som ny bruger.
>
> det er sikkert "bare" et spørgsmål om at programmere routeren rigtigt, men

Hej Henrik!

Så vidt jeg ved kan du kun koble en pc-er til, fordi at der bliver sendt en
kode til TDC, som det id, som din makine, men du kan lade den ene fungerer
som server for den anden og derved komme på nettet med dem begge.

Roland