Skærme
Fijala 3554
Zitech 17"
Fra : Bruun

Dato : 03-09-01 07:29

Hejsa,

Jeg har en 17" Zitech monitor her på jobbet. Ligepludselig er skærmen
begyndt at flimre/hoppe i billedet.

Er det noget som kan laves af en nogenlunde erfaren EDB-tekniker. Jeg kender
ikke noget til skærme indvendigt. Er der nogle her inde som kan give en
hjælpende hånd?

På forhånd tak,

Mvh Kim Bruun

Fra : Søren Blom

Dato : 03-09-01 22:02

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> skrev
> Jeg har en 17" Zitech monitor her på jobbet. Ligepludselig er skærmen
> begyndt at flimre/hoppe i billedet.

Velkommen i klubben, jeg har samme problem med en Zitech skærm.

Er din en af dem med de blå højtaler?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bruun

Dato : 04-09-01 07:33

Hejsa,
"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> skrev
>
> Velkommen i klubben, jeg har samme problem med en Zitech skærm.
>
> Er din en af dem med de blå højtaler?

Nix.. det er en standard udgave.

Det er kun i højre side at billedet vibrerer op og ned i supersonisk
hastighed ;)

Det er da meget irriterende...

Er der nogle som har et forslag til en løsning der ikke kræver en ny skærm?

Mvh Kim Bruun

Fra : Bob Bobsen

Dato : 05-09-01 17:50

try and set the refresh rate to a lower setting (be sure the
monitor/graphics card can use it)

Fra : Bruun

Dato : 07-09-01 07:08

Hi,
"Bob Bobsen" <Bobsen@yahoo.com> wrote in message
> try and set the refresh rate to a lower setting (be sure the
> monitor/graphics card can use it)

Thanks.. But I have solved my problem. It looked like a powersupply which is
used for my modem. It was apparently to close to the monitor.

Best regards,

Kim Bruun