Kender nogen denne fejlmedd ? ( Alcatel On~
Fra : Mogens

Dato : 03-09-01 06:04

Hej

Når jeg tænder min Alcatel One Touch Club telefon og taster PIN
koden ind, hyler den højt ( 3 stigende toner som gentages 4 gange )
og så sker der ikke mere. Der står bare ???-??? i displayet.
Jeg ved at PIN koden er korrekt og batteriet er ladt op.
Telefonen har fungeret fint intil nu.

Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen ?
Jeg synes ikke at jeg kan finde denne fejl i manualen.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Mogens

Fra : thl

Dato : 03-09-01 09:45

Mogens <moveng@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b930e53.515260@news.stofanet.dk...
> [...]
> koden ind, hyler den højt ( 3 stigende toner som gentages 4 gange )
> og så sker der ikke mere. Der står bare ???-??? i displayet.

simkort ikke aktivt/ ingen kontakt til operatør/ nummer lukket.

mvh
Thorbjørn

Fra : Mogens

Dato : 03-09-01 10:06

On Mon, 3 Sep 2001 10:45:17 +0200, "thl" <amagerfoto@pc.dk> wrote:

>simkort ikke aktivt/ ingen kontakt til operatør/ nummer lukket.

OK, mange tak.

Men hvad så nu ? Kan det genaktiveres på en eller anden måde,
eller skal jeg have et nyt SIM kort, og i så fald, hvad koster den
slags ?

Mvh Mogens

Fra : thl

Dato : 03-09-01 11:10

:

> [...]
>
> Men hvad så nu ? Kan det genaktiveres på en eller anden måde,
> eller skal jeg have et nyt SIM kort, og i så fald, hvad koster den

Hvilken operatør har du ?
mvh
Thorbjørn

Fra : thl

Dato : 03-09-01 11:12

> [...]
>
> Men hvad så nu ? Kan det genaktiveres på en eller anden måde,
> eller skal jeg have et nyt SIM kort, og i så fald, hvad koster den

Hvilken operatør har du ?
Mvh

Th

Fra : Mogens

Dato : 03-09-01 11:49

On Mon, 3 Sep 2001 12:12:04 +0200, "thl" <amagerfoto@pc.dk> wrote:

>Hvilken operatør har du ?
>Mvh

Det er Teledanmark Mobil

Mvh Mogens

Fra : thl

Dato : 03-09-01 11:27

> [...]
> Telefonen har fungeret fint intil nu.
>
> Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen ?
> Jeg synes ikke at jeg kan finde denne fejl i manualen.

Hvilken operatør har du?
Mvh
Thorbjørn