Nyt fra John Woo
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-09-01 01:05

http://www.movie-list.com/w/windtalkers.shtml

Hent Trailer 2 ! Den er ny.

Det bliver rigtigt godt, meget flot, og sikkert afsindigt spændende !

Jeg glæder mig ihvertfald.

Thomas

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 03-09-01 16:49

> Det bliver rigtigt godt, meget flot, og sikkert afsindigt spændende !

Temmelig dyr har den i hvert fald været!

Kenneth

Fra : Anders Nielsen

Dato : 03-09-01 18:04

Øv... Jeg havde ellers hørt, at han var ved at lave en Hongkong film sammen
med Chow Yun Fat... oh well... var vel bare ønsketænkning

vh Anders

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b92c965$0$2689$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 03-09-01 19:11

"Anders Nielsen" <columbo@mail.dk> wrote in message
> Øv... Jeg havde ellers hørt, at han var ved at lave en Hongkong film
sammen
> med Chow Yun Fat... oh well... var vel bare ønsketænkning

Dret er nok denne du har hørt om...godst nok ikke med Chow Yun Fat, men da
fra Hong Kong.

Kenneth