NE router...
Fra : SirEL

Dato : 02-09-01 19:48

Hej..

Kan man benytte Netekspress uden routeren???

hvis ja, er der så åben for alt (porte) ???

Mvh
SirEL

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-09-01 20:06

"SirEL" <lardahl@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man benytte Netekspress uden routeren???

Ja, ved at installere en PPPoE klient
Se www.turbine.dk/2601

> hvis ja, er der så åben for alt (porte) ???

Der er lukket for udefrakommende trafik på port 25 og 119

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Erik Dan

Dato : 02-09-01 20:10

"SirEL" <lardahl@email.dk> wrote in message
> Hej..
>
> Kan man benytte Netekspress uden routeren???
>
> hvis ja, er der så åben for alt (porte) ???

-----------------------------------
Ja det kan godt lade sig gøre at bruge Netexpres uden router,det kræver
så bare en PPPoE klient.
Læs mere her http://www.turbine.dk/2601/

/ Erik

Fra : SirEL