Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanner - hardware - nyhedsgruppe ?
Fra : Ernst Kempf

Dato : 02-09-01 19:17

I forbindelse med anskaffelse af en scanner skal jeg have opgraderet min
computer. Dette fourm er jo ikke til RAM og hardware, men er der nogen der
kan anbefale en nyhedsgruppe hvor der diskuteres hardware i forbindelse med
grafisk anvendelse af computeren, den må gerne være engelsk eller
tysksproget.
Mvh. Ernst
ernst@kronens-hede.dk

Fra : raven

Dato : 03-09-01 14:41

disse grupper er danske:
dk.edb.hardware
dk.edb.hardware.grafikkort

er ret kompetente.

mvh

John

Fra : Jan Jespersen

Dato : 04-09-01 08:20

"Ernst Kempf" <kronenshede@image.dk> wrote in message
> [...]
med
> grafisk anvendelse af computeren, den må gerne være engelsk eller

En god engelsk nyhedsgruppe for scannere (tilhørende hardware/software) er:

comp.periphs.scanners

Mvh
Jan

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 06-09-01 15:04

De anbefalede grupper er gode bud...
Mht. ram er det jo billigt idag - den gamle regel (da det var dyrt) hed:
System+Program+min 2*billed størrelse (ukomprimeret!)
De to første er som oftest ca 64Mb.