Boogie Nights
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-09-01 17:36

- har jeg stadig liggende uset (læs: endnu ikke set) på hylden i
venteposition.

Jeg tvivler på den kan leve ret meget op til "Magnolia". Men hvordan
synes I kvaliteten af "Boogie Nights" er i forhold til "Sydney" (also
known as "Hard Eight")?

--
Hej: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord III:

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-09-01 17:49

Jørgen Grandt <Grandt@OnCable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b926022$0$2685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg tvivler på den kan leve ret meget op til "Magnolia". Men hvordan
> synes I kvaliteten af "Boogie Nights" er i forhold til "Sydney" (also

Hej Jørgen

Jeg havde samme oplevelse med Boogie Nights. Den stod på min hylde i ca. 6
måneder før jeg tog mig sammen til at se den. Jeg købte den efter jeg havde
set Magnolia, som er en fantastisk film.

Jeg tror ikke du bliver skuffet med Boogie Nights ! Det er helt sikkert en
fantastisk film. Ærlig, godt fortalt, og med et suverænt skuespillerhold.

P.T. Anderson kan lave FILM !

Thomas