Dette er en forkert henvendelse men...
Fra : Savini

Dato : 02-09-01 16:59

Go'daw

Da jeg er en ivrig nybegynder i pistol skydning søger jeg en pistol.

Mail mig hvis du har en til salg eller kender en som vil sælge en.

Thomas

Fra : Karina

Dato : 03-09-01 19:58

Prøv i en butik

Savini <normal@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EEsk7.224$9V5.14509@news000.worldonline.dk...

Fra : Savini

Dato : 03-09-01 20:44

ja men jeg har endnu ikke stødt på en butik som sælger brugte gøbs. Kender
du nogle??

Thomas

Fra : Andy P.

Dato : 03-09-01 22:04

Savini <normal@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:71Rk7.954$9V5.65296@news000.worldonline.dk...
> ja men jeg har endnu ikke stødt på en butik som sælger brugte gøbs. Kender
> du nogle??
Det var skú da utroligt hvor handler du da henne? Det er korrekt at ingen
dagligvarer butikker handler med hverken brugte eller nye våben. Men har du
overvejet at prøve i en våbenforretning?
Nu skriver du ikke hvor i landet du opholder dig, ligesom du heller ikke har
ulejliget dig med at oplyse hvilken type pistol/revolver du søger. Hvis jeg
sætter en annonce på nettet lydende for eksempel: Er der nogen der har en
brugt bil til salg? Hvad tænker du så? IDIOT ikke?
Inden man går ud for at købe en brugt bil har man som regel gjort sig nogle
tanker om hvad det er man ønsker, Hvilket behov skal den dække? Stationcar
eller personbil? Skal det være en 3 eller 5 dørs? Hvad må den koste? Det
forholder sig fuldstændigt på samme måde med våben, og blandt andet derfor
har jeg ikke så meget som overvejet at tage dit indlæg seriøst.
Men her er et par forslag til hvor på Sjælland du kan købe brugte GØBS som
du udtrykker det, jeg vil dog anbefale dig at anvende et andet udtryk når du
henvender dig i forretningen.
Jagt Import lagret i Kvistgård
Hunters House på H.C. Ørstedsvej nr. 7 Kbh.
Hilsen
Andy.

Fra : PJ

Dato : 03-09-01 22:24

Hvad siger de i din skytteforening - jeg har da set flere brugte til salg i
min forening. Min egen pistol er iøvrigt en pistol som har tilhørt
skytteforeningen - men nu er skiftet til nyere og dermed solgte de gamle.til
interesserede medlemmer. Men ellers giver jeg Andy ret - det er for tyndt
med dine olysninger.
Med venlig hilsen
PJ

Fra : Savini

Dato : 03-09-01 23:11

Da jeg ikke har sagt hvilken PISTOL jeg søger er det for at undersøge
"market".

Da jeg ikke føler det er en vigtig oplysning for jer at vide hvilken pistol
jeg agter at købe, har jeg ikke oplyst dette, men hvis herren ønsker dette
skal jeg da med dlæde oplyse det til dig. Ik at du vil kunne bruge det da du
alligevel ikke har en sådan pistol.

Jeg søger primært efter en Beretta 93 parrabellum eller en Beretta 92 fs.

Et konverteringsset vil også være at foretrække da jeg vil have mulighed for
at kunne skyde både indendørs i Rostrups baner og udendørs.

Jeg kan desværre ikke oplyse hvad jeg vil give for den/dem da jeg ikke ved
hvilken stand de er i.

Grunden til at jeg først ville undersøge market er hovedsagelig pga. af at
pistoler ikke er det som man finder til salg i div. køb/salg/bytte blade som
man f.eks. gør med biler.

Hvorfor tonser du af, hvis du ikke kan lide mit inlæg kunne du jo bare lade
være med at læse det.

Nu da jeg har fortalt hvad jeg søger vil jeg nu spørge dig Har du en GØB til
salg eller spiller du bare smart???

Thomas

Fra : PJ

Dato : 03-09-01 23:27

Venligt ment!--- . men gider ikke kommentere dette!
PJ

Savini <normal@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MaTk7.456$sk1.65634@news010.worldonline.dk...

Fra : Pouline

Dato : 04-09-01 19:59

G'day Thomas - velkommen til pistolskytternes rækker.
Du skal have været medlem - aktivt skydende - af en skytteforening i to år
for at kunne få våbentilladelse til en pistol.
I bladet "Skytten" - som din skytteforening får er der mange annoncer for
både brugte og nye GØBS'er
God fornøjelse.
Pouline

Fra : Savini

Dato : 04-09-01 20:13

Jeg er medlem af Roistrup skyttelaug og har været aktiv medlem i 7 år.
Først som riffel nu som pistol. jeg har set en del pistoler, ja, men ikke en
Beretta.

Thomas