Hvor er 8210 billigst?
Fra : Christian P

Dato : 02-09-01 13:37

Jeg har Orange abonnement og vil gerne købe en Nokia 8210, men hvordan gør
jeg det billigst? Skal jeg købe den fra Orange til 1999,- eller kan jeg købe
en simlåst (hvem er billigst) og så unlocke den?
Ps. Jeg har en 7110 nu, hvilke ting kommer jeg til at savne i 8210'eren? =)

Mvh
Christian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 13:55

"Christian P" <"REMOVE THIS"christian.probst@worldonline.dk> skrev:

>Jeg har Orange abonnement og vil gerne købe en Nokia 8210, men hvordan gør
>jeg det billigst? Skal jeg købe den fra Orange til 1999,- eller kan jeg købe
>en simlåst (hvem er billigst) og så unlocke den?

Hvis du i forvejen har Orange-abonnement, og ønsker at blive ved med
dette, så hør dem i en af deres forretninger, om du ikke kan binde dig
ekstra 6 mdr. med dit nuværende nummer og få telefonen til den pris.
Det vil jeg tro er det billigste.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-09-01 14:13

Christian P skrev:

> [...]
> jeg købe en simlåst (hvem er billigst) og så unlocke den?
> Ps. Jeg har en 7110 nu, hvilke ting kommer jeg til at savne i

Køb den med Sonofon Variant den koster 1899 + 150 (6 måneders abb.) = 2049
kr. og så kan du få den unlocked privat for 100 kr. det vil sige en splinter
ny telefon for 2149 kr. og det er unlocked... skriv evt. en mail hvis du vil
snakke unlock...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-09-01 14:43

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> wrote:

> [...]
>ny telefon for 2149 kr. og det er unlocked... skriv evt. en mail hvis du vil

Hvorfor skulle han dog købe den hos Sonofon, når han kan købe den for 1999 hos
Orange? Selvfølgelig hvis han ville skifte til Sonofon, men det skrivet han
intet om.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-09-01 22:15

"Christian P" <"REMOVE THIS"christian.probst@worldonline.dk> wrote:

>Jeg har Orange abonnement og vil gerne købe en Nokia 8210, men hvordan gør
>jeg det billigst? Skal jeg købe den fra Orange til 1999,- eller kan jeg købe
>en simlåst (hvem er billigst) og så unlocke den?

Den kan fås til ca. 1900 flere andre steder. Men hvis du ikke har tænkt dig at
flytte selskab, kan det ikke betale sig.

>Ps. Jeg har en 7110 nu, hvilke ting kommer jeg til at savne i 8210'eren? =)

8210 har ikke WAP, men det går jeg ud fra, at du ikke bruger.

Telefonbogen kan kun have et nummer i 8210, hvor den i 7110 kan have flere.
Ellers vil du måske savne den store skærm.

Peter

Fra : A. Anonym

Dato : 02-09-01 22:37

snip
> [...]
> en simlåst (hvem er billigst) og så unlocke den?
> Ps. Jeg har en 7110 nu, hvilke ting kommer jeg til at savne i 8210'eren?
=)

8210 er gammel. Den er ikke specielt robust efter hvad jeg har hørt fra dem
jeg kender der har haft en. 8310 kommer nok rimelig snart på markedet (se
evt. tråden om 8310 fra i dag hvor en dato i oktober er nævnt). Til den tid
vil situationen nok ligne den, da 3310 afløste 3210. 8210 bliver billigere
og virker gammel.