Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder uge 35 2001
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-09-01 13:15

Jeg har opdateret http://www.photo-gallery.dk med 143 nye fotos fra uge
35, der er en del høst-billeder, de skal jo tages lige nu hvor der høstes.

Der er også nogle billeder fra duejagten, der startede i går.

Jeg har eksperimenteret med den digitale zoom, for at se hvordan
resultaterne bliver, og jeg synes det giver nogle nye mulighedder, jeg
kan se, at man skal være indstillet på at billederne bliver noget
"grovere", men det er jo lidt det samme som ved analoge teleoptagelser.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : ab

Dato : 05-09-01 06:43

Skønne fotos - særlig det af romkuglerne - kanon(kugler) kunne jeg fristes
til og med.

ab

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-09-01 23:03

ab wrote:

> Skønne fotos - særlig det af romkuglerne - kanon(kugler) kunne jeg fristes
> til og med.

Det er hjemmelavede "kanonkugler", og der er så meget brun rom i, at
hvis man bliver ramt af et par stykker, så bør man nok føre motorkørtøj...:)

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-09-01 00:40

ab wrote:

> Skønne fotos - særlig det af romkuglerne - kanon(kugler) kunne jeg fristes
> til og med.

Det er hjemmelavede "kanonkugler", og der er så meget brun rom i, at
hvis man bliver ramt af et par stykker, så bør man nok ikke føre motorkørtøj...:)

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 06-09-01 15:09

De er da for hårdt komprimerede til at kunne bruges til noget som helst? Fx
er
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/new_photos/nye_fotos_(1)/_skatebord-41.
html et af de værre...

Mvh.
Anders

PS: Hvorfor skal det være billigere at betale med $?