T20 datakabel
Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 02-09-01 10:15

Jeg har lige købt et sådant kabel(uoriginalt), men det funker ikke med
Ericssons Myanimation. Nogen der ved hvad jeg skal bruge?

Hilsen

Søren

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-09-01 10:21

Søren Lyngsøe skrev:

> Jeg har lige købt et sådant kabel(uoriginalt), men det funker ikke med
> Ericssons Myanimation. Nogen der ved hvad jeg skal bruge?

Et org. kabel...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Per Olsen

Dato : 03-09-01 22:19

Hej Søren
Det kabel du har købt er nok et servicekabel (et kabel der bla. kan
bruges til at låse telefonen op)
Det kabel du skal bruge til MyAnimation er et rigtigt datakabel.
PE® =SEN
--
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s-A2628s (den eneste jeg har prøvet)
Det skal kun koste dig forsendelsen.